Nou ik heb een 6 jr nrps d pony. Super braaf , ook goed verkeersmak. Is nu paar mnd onder het zadel, ik zelf heb geen bak thuis. Dus ga soms naar mijn werk om te oefenen. Ze heeft moeite met balans wat logische is en in de bak ook met de galop vooral. Nu zou ik haar graag naar iemand brengen die haar in de bak effe door rijd en dus ook de galop in de bak bevestigd. Wie weet iemand in Limburg die dit doet. Pony heeft geen probleem gedrag En eventuele kosten er van. Alvast bedankt
Ik weet niet waar je ergens in Limburg zoekt? En hoe groot/zwaar de ruiter mag zijn?
Nou ik zelf rij haar nu en ik ben 167cm en 55 kg en dat gaat prima ziet ook netjes uit. Maar vriendin van me gaat er ook soms op en die is groter en zwaarder dan ik die zal 173 zijn en 65 kg op buiten rit
Ik kan je daarmee helpen, je mag me gerust een pb sturen. Veel ervaring met jonge dieren opleiden, ze komen hier veel buiten en alles gaat met rust en geduld. Geen duw en trekwerk maar vertrouwen geven en correct opleiden. Mogelijkheid om zelf bijvoorbeeld eenmaal per week ook te lessen zodat jullie ook samen verder leren.