Manege omgeving Utrecht/Maarssen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

milaevi

Manege omgeving Utrecht/Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-20 21:39

Hoi allemaal!!

In mijn jeugd heb ik zo’n tien jaar heel intensief paardgereden. Daarna is het door studie en andere omstandigheden een beetje vervaagd. Nu zou ik het toch wel weer heel tof vinden om op te pakken (ben nu 26). Maar de grote vraag is natuurlijk: waar? Heeft er hier iemand ervaring met maneges in de omgeving van Utrecht of Maarssen? Ik heb al wel wat gegoogeld maar ik ben toch benieuwd of jullie aanraders hebben! Ik vind namelijk vooral veel info voor kinderen ;-) thanks alvast!!

NatasjavE

Re: Manege omgeving Utrecht/Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 21:48

In Utrecht(ring Noord) manege ‘t Hoogd.

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:02

100% manege ‘t Hoogt! Hele leuke manege met super fijne instructie en hele leuke paarden! Ze hebben voor ieder wat wils, van crosslessen tot horsemanship. En ook de dressuurlessen zijn erg fijn. De paarden staan in groepsstalling en worden enorm goed verzorgd!

Willekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:15

:j Ja, het Hoogt! Aanrader. Ze doen ook af en toe buitenritten in de polder en richting bos vanuit stal.

Domino_2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 22:17

Ben het met mijn voorgangers eens. Manege ‘t Hoogt. Thijs en Lizzy hebben het daar nu over genomen en het is echt een goede stal geworden.

Ik ken hun van jaren terug. Toen heb ik les gehad van hun met mijn eigen pony (en stonden een aantal van hun paarden en ponies ook op dezelfde pensionstal)

milaevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-20 00:08

Ooh thanks voor alle enthousiaste tips! Ga ik daar zeker eens langs!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-20 01:15

Gewoon overal proeflessen gaan nemen, een manege moet je passen. Zo ben ik op manege Castellum in (nu) De Meern terecht gekomen 10 jaar terug. Bieden ook veel dingen naast het paard aan, grondwerk, equikinetic en verschillende workshops.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 23:23

Ik was benieuwd of je ondertussen al lid geworden was bij een manege in de omgeving van Utrecht.

Ik heb zelf goede ervaring met Stal van Brenk in Groenekan.

Maar nu ik iets voor mijn dochter zoek vindt ik het toch best lastig.

Met mijn zoon heb ik een paar jaar terug proeflessen gevolgd op zo'n 5 maneges en uiteindelijk op een rijvereniging terecht gekomen. Maar deze is opgeheven.

Ik heb eigenlijk geen energie om nu ook weer zoveel maneges te bekijken en proef te rijden. Ik weet wel welke maneges afvallen, maar heb er ook genoeg nog nooit gezien.

Ik ben benieuwd of je een geschikte manege hebt gevonden.