Pensionstal gezocht omgeving albrandswaard/Rotterdam zuid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sabi123

Pensionstal gezocht omgeving albrandswaard/Rotterdam zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-20 22:28

Hi!

Voor mijn lieve ruin ben ik op zoek naar een pensionstal in de buurt. (rotterdam zuid, albrandswaard, barenrecht of hoogvliet)
Ik zie veel stallen in de omgeving maar kan er weining informatie over vinden...
Het zou mij daarom enorm helpen als bokkers uit de buurt albrandswaard informatie en ervaringen zouden kunnen delen.

Wat zoek ik qua stalling?
Een (verlichte) rijbak
Paddock
Optioneel weidegang in de zomer
Liefst enigzins kleinschalig

Mocht iemand een plekje kennen wat hieraan voldoet stuur me dan gerust een berichtje! Ik ben enorm benieuwd.

Voor wie geen ervaringen heeft tips met het vinden van stalling zijn ook welkom!
Laatst bijgewerkt door Sabi123 op 27-07-20 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt_xxx

Re: Pensionstal gezocht omgeving albrandswaard/Rotterdam zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 22:35

Ik sta op de Vossenburg in Rhoon, en ik ben 100% tevreden! Er staan ongeveer 50 paarden, maar het voelt allemaal kleinschalig en knus aan. Fijne rijbak ook, zelfs in de winter goed te rijden.

Sabi123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-20 22:45

Britt_xxx schreef:
Ik sta op de Vossenburg in Rhoon, en ik ben 100% tevreden! Er staan ongeveer 50 paarden, maar het voelt allemaal kleinschalig en knus aan. Fijne rijbak ook, zelfs in de winter goed te rijden.

Klinkt goed, bedankt voor de tip :) ik ga er naar kijken! Dacht eigenlijk dat Vossenburg alleen hit actief was maar dat is dus niet zo?

Britt_xxx

Re: Pensionstal gezocht omgeving albrandswaard/Rotterdam zuid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 22:47

Vossenburg biedt ook box-stalling aan! :) Paarden komen alleen niet buiten in de winter, wel iets wat ik er eerlijk bij moet zeggen.