Hoi allemaal! ik vroeg me af wat jullie ervaringen waren met ritten van the mill ranch. ik heb er nu 2 keer de half-gevorderde rit gedaan en ben er echt zo blij mee! leukste rit van mijn leven! ik zat op een lieve (tinker denk ik) genaamd Mick. mijn vriendin zat op Skittles. hele lieve paarden en fijne rit, lange galop en voordat we reden en nadietijd lekker kopje koffie of warme schocolademelk in de kantine. echt een enorme aanrader! de paarden waren zo braaf en deden geen vlieg kwaad. lekker door het water gegalopeerd.
Het is nu 1 jaar verder en ik wil weer een rit doen, ik twijfel alleen of ik de rengalop moet doen hierbij. ik ben -leeftijd verwijderd- . ik heb wel het gevoel dat bij de half-gevorderde rit al een behoorlijk stevige galop word gemaakt. ik heb dus de half-gevorderde rit ingevuld voor vandaag of morgen. (Gisterochtend ingevuld). nog geen reactie of zo. weten jullie of er nu toevallig een vakantie is bij hun? en of ik rengalop kan halen daar of dat het toch nog te snel is?
Laatst bijgewerkt door mars_mellow op 09-02-22 14:51, in het totaal 2 keer bewerkt