Scheerster in Vorden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Equinesofie

Scheerster in Vorden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-20 10:10

Hoi, ik weet niet of het hier goed staat. Maar ik zoek een scheerder rondom Vorden. Graag proffesioneel maar niet de hoofdprijs. Dit is uiteraard pas wanneer het weer richting winter gaat maar ik wil alvast alles op n rijtje hebben. Het gaat om een 4 jarige 1.55 haflinger. Tot nu toe bij de hoefsmid en alles super super braaf! Ik ga ervan uit dat scheren ook echt geen probleem is aangezien hij van alles geniet. Ik wil een soort van jacht patroon met figuur. (Zie foto).
Afbeelding

Afbeelding
(Foto’s van Anja_fee op Instagram)

kamsel

Re: Scheerster in Vorden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 10:32

Ingrid den Engelsman

Zit in Doetinchem, komt aan huis.
Op internet zijn genoeg voorbeelden van haar creaties te vinden.
Wel ruim van te voren een afspraak maken want ze is druk in het najaar/winter.

Equinesofie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-20 10:34

kamsel schreef:
Ingrid den Engelsman

Zit in Doetinchem, komt aan huis.
Op internet zijn genoeg voorbeelden van haar creaties te vinden.
Wel ruim van te voren een afspraak maken want ze is druk in het najaar/winter.

Had ik inderdaad al naar gekeken. Vind ik wel erg duur. Zal het vast waard zijn maar ik zoek nog even veder (:

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 10:40

Ik heb even naar de prijzen gekeken, maar deze zijn gewoon gangbaar. Niks duurs aan :-)

Ik weet niet of je paard op ijzers staat, maar een hoefsmid is gemiddeld een uur bezig, en dan ben je voor vierkant beslag rond de 100 euro kwijt. Een paard geheel scheren duurt gemiddeld anderhalf uur (en als ze niet braaf stil staan meestal nog langer), je loopt net zo veel gevaar op een klap etc. Dan is 60 euro echt niet veel geld.

maar wie weet vind je iemand, veel succes :-)

karin30

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 10:47

Ik heb ook Ingrid den engelsman
Zoals hierboven geschreven valt het reuze mee hoor, ze is erg rustig en secuur. Ze is voor mijn pony 1.43 wel zeker een anderhalf uur bezig

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 10:50

Dus je wilt wel top kwaliteit en figuurtjes maar er liever niet voor betalen.. Ja dat willen we allemaal wel. 6 tientjes is een hele normale prijs, ik kom er in ieder geval niet voor. Dan zit je op 70 ex reiskosten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 10:51

De prijzen van Ingrid Den Engelsman vallen echt reuze mee en ze doet het heel netjes!
Dus ik zou daar niet op bezuinigen. Het is echt niet de hoofdprijs, maar een gewoon normaal bedrag.
Anders kun je beter zelf een scheermachine kopen en het zelf doen.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 10:51

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Equinesofie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-20 10:54

Cayenne schreef:
De prijzen van Ingrid Den Engelsman vallen echt reuze mee en ze doet het heel netjes!
Dus ik zou daar niet op bezuinigen. Het is echt niet de hoofdprijs, maar een gewoon normaal bedrag.
Anders kun je beter zelf een scheermachine kopen en het zelf doen.

Pantykous schreef:
Dus je wilt wel top kwaliteit en figuurtjes maar er liever niet voor betalen.. Ja dat willen we allemaal wel. 6 tientjes is een hele normale prijs, ik kom er in ieder geval niet voor. Dan zit je op 70 ex reiskosten.

Sky_As schreef:
Ik heb even naar de prijzen gekeken, maar deze zijn gewoon gangbaar. Niks duurs aan :-)

Ik weet niet of je paard op ijzers staat, maar een hoefsmid is gemiddeld een uur bezig, en dan ben je voor vierkant beslag rond de 100 euro kwijt. Een paard geheel scheren duurt gemiddeld anderhalf uur (en als ze niet braaf stil staan meestal nog langer), je loopt net zo veel gevaar op een klap etc. Dan is 60 euro echt niet veel geld.

maar wie weet vind je iemand, veel succes :-)

Dan ga ik toch even voor haar kijken! Ik betaal mijn pony als 15 jarige haast helemaal zelf. Dan zoek ik goedkopere maar goeie opties. Ik zal haar even n berichtje sturen. Dankjewel!

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 10:57

Ik zit niet dicht bij haar in de buurt. Heb daarom meerdere mensen gevraagd wat ze vragen en zij vraagt echt normale prijzen hoor.
Zij is een paardenmens en verstaat haar vak..

Equinesofie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-20 10:58

kamsel schreef:
Ik zit niet dicht bij haar in de buurt. Heb daarom meerdere mensen gevraagd wat ze vragen en zij vraagt echt normale prijzen hoor.
Zij is een paardenmens en verstaat haar vak..

Top! Ik neem contact met haar op.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 10:59

De goedkoopste optie is zelf een scheerapparaat kopen. Je paard scheren, de paarden van stalgenoten scheren en daar € 50,-- voor vragen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 11:46

rien10 schreef:
De goedkoopste optie is zelf een scheerapparaat kopen. Je paard scheren, de paarden van stalgenoten scheren en daar € 50,-- voor vragen.

Eens, zo ben ik ook begonnen. Zelfde schuitje als TS, jaar of 16 en alles is net te duur natuurlijk :D

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 11:55

Ik kan ook komen, kom uit eerbeek. Kosten 50 helemaal, jachtmodel 40 excl reiskosten

Equinesofie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-20 11:56

Jester_ schreef:
Ik kan ook komen, kom uit eerbeek. Kosten 45 helemaal, jachtmodel 35 excl reiskosten

Heeft u Facebook, Instagram of een website? En kunt u mij wat voorbeelden sturen?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:00

Als je het hebt over iemand die er gevoel voor heeft.. Zeker Ingrid. Ze heeft bij mijn rillerige blijf van mijn lijf met je rotzooi merrie zonder verdoving alles eruit kunnen halen wat ik gedaan wilde hebben.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:20

En zeker met figuurtjes spant ingrid de kroon :D