Stalling gezocht regio Hengelo (OV)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ittakesmore

Stalling gezocht regio Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-20 15:25

Ik ben mij rustig aan het oriënteren voor wellicht weer een eigen paard. Sinds enkele jaren ben ik verhuisd naar Hengelo en vandaar dat ik me graag wil oriënteren op de mogelijkheden en prijzen van deze regio. Mocht iemand dus iets weten en mij de prijs kunnen vertellen van (het liefst) vol pension, dan hoor ik het graag! :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Stalling gezocht regio Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 10:53

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Ratjetoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 10:57

Ik kan je stal Scholten in Beckum aanraden, binnenbak en overdekte longeercirkel en paarden staan hele dag buiten! EN belangrijk voldoende ruwvoer!

ittakesmore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-20 15:14

Ratjetoe schreef:
Ik kan je stal Scholten in Beckum aanraden, binnenbak en overdekte longeercirkel en paarden staan hele dag buiten! EN belangrijk voldoende ruwvoer!

Wat is de vol pension prijs als ik vragen mag? Kon dat zo snel niet vinden!

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 15:19

stal pegge is ook fijn; voldoende ruwvoer, goede bodems, strak beleid en alles wordt ook netjes onderhouden. Je kan rechtstreeks het bos in. Enige nadeel is/was toen ik er stond dat ze swinters alleen op de paddock komen :)

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 15:55

Stal pegge inderdaad.
Hele goede ervaring mee gehad toen wij er stonden.
Is al wel een tijd geleden, in tussen is daar veel veranderd maar hoor van mensen nog steeds goede ervaringen.

In twekkelo zit volgens mij ook een pensionstal.

ittakesmore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-20 16:28

Stal Pegge was 375 voor vol of niet? Vond dat nog wel enigzins prijzig, maar ik zag idd wel veel faciliteiten. Wil zelf alleen dit keer toch rond de 300 max blijven zitten.

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 16:40

Dat is voor dat geld rondom Hengelo best lastig te vinden helaas, zeker als je volpension wilt.

Ik heb jaren naar tevredenheid bij Pegge gestaan, maar uiteindelijk groeiden onze visies wat uit elkaar zeg maar. Voornamelijk het beperkte buiten staan in de winter brak mij op, ik was erg druk met mijn paard extra uurtjes buitentijd te geven. Maar als je ‘s winters krap 2u buitenstaan op een paddock voldoende vindt, is het een prima stal. Er zijn er zat die daarvoor kiezen. De faciliteiten zijn prima en ook de eigenaren zijn betrokken. Mocht je meer info willen, pb gerust.

Ik sta nu in Lonneker, stuk verder weg. Maar wel veel buiten en volpension. Aan welke kant van Hengelo zit je?

octavodia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 16:55

Bij Pegge kunnen ze ook dag en nacht buiten staan, ze hebben aan de overkant een grote schuilloods gebouwd, met paddock, en weilanden...ik rijd er dagelijks langs. Wat het kost geen idee. Maar het is een mooie plek, de paarden kunnen zelf kiezen of ze buiten of binnen willen staan, ik zie dat ze praktisch altijd hooi hebben. En in het weideseizoen staan ze op de wei...duidelijk eerst strooksgewijs.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 16:57

ittakesmore schreef:
Ratjetoe schreef:

Wat is de vol pension prijs als ik vragen mag? Kon dat zo snel niet vinden!

€265 per maand. Incl onbeperkt stro of 1 baal vlas/zaagsel per week

Binnenbak met achterbergbodem en buiten eb en vloed. Paarden staan ook in de winter op de weide!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 16:58

Mijn leasepaard staat bij Stal Houtmaat, die is wel goedkoop, maar je moet af en toe binnen of buiten zetten, en zelf mesten/voerbakjes klaarzetten

ittakesmore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-20 23:34

Okey goed om te weten over de prijzen enz! Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik ga per september informeren waar er nog plekken zijn en dan mijn keuze maken. Wil per oktober echt definitief gaan zoeken. Maar allemaal bedankt voor jullie reacties so far!