Iemand hier toevallig ervaring met deze stal?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hagelslag schreef:Volgens Google revieuws verstaan ze daar alleen Nederlands.
Ik heb er geen ervaring mee.
Verder niks kunnen vinden qua ervaring. Ook niet toen ik op z'n Duits het woord ervaring gebrruikte
troi schreef:Prijzen liggen idd bizar hoog momenteel!
Maakt wel dat de betaalbare paarden momenteel vaak niet pluis zijn. Mensen weten echt wel wat ze kunnen vragen...
rina schreef:Ik heb wel wat gevonden, via Duitse FB groepen. En ik zeg handelaar net zoals er zovele zijn in NL. Heet ogen open, meerdere keren proefrijden, zelf laten keuren door eigen DA, RX laten maken en bloedje laten trekken. En niet op iemands mooie blauwe ogen vertrouwen. Precies zoals je zou moeten doen bij alle handelaren![]()
troi schreef:Prijzen liggen idd bizar hoog momenteel!
Maakt wel dat de betaalbare paarden momenteel vaak niet pluis zijn. Mensen weten echt wel wat ze kunnen vragen...
En precies dit heel goed in je achterhoofd houden. Goede paarden die niks mankeert zijn gewoon duur en worden maar zeldzaam bij een handelaar te koop aangeboden.
Delphi2 schreef:Je moet daar 20 euro betalen om te mogen proefrijden, dan zou ik al afhaken.
Kijk eens op de facebook groepen Barokke paarden of PRE (Andalusiër) en Lusitano Forum, daar worden regelmatig leuke paarden aangeboden en weet je in ieder geval meer van de achtergrond dan bij een handelaar die ze uit het buitenland importeert.