Instructie op locatie vrijheidsdressuur (Brabant/limburg)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vera_pino

Instructie op locatie vrijheidsdressuur (Brabant/limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-20 12:32

Hallo Allemaal,

Na een zoektocht op internet kom ik niet heel veel verder.

Kennis van de sport heb ik na mijn opleiding en ervaring als ruiter en instructeur in de paardensport meer dan genoeg maar vrijheidsdressuur is weer een hele andere tak van de paardensport.

Mijn lieve pony van inmiddels 23 heeft aandacht nodig na een carrière in de sport en wat blessures verder is rijden niet meer aan de orde maar hij heeft energie te over en is gek op het uitvoeren van kunstjes. Ik heb een lieve bijrijder/verzorger die dit dus ook heel leuk vind om te doen maar het is wel handig als ze op weg geholpen wordt. Ik wil dat het veilig gebeurt en hij hoeft niet te leren steigeren want op ons klimmen deed hij als 3 jarige al. :7

Wat zoek ik, iemand die aan huis komt en betaalbaar is tot €35,- per paard vind ik meer dan genoeg.

Wie heeft de gouden tip?

We zitten in de omgeving Asten.

Elanor

Re: Instructie op locatie vrijheidsdressuur (Brabant/limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 12:41

Ik heb bokker Captain wel eens op bezoek gehad voor lesje met mijn toen ruim 30 jarige. Dat ging heel leuk, en ze heeft dus ook ervaring met wat oudere knarren. :)) Is al wel weer jaren terug hoor, geen idee of ze dat nog doet en wat de prijzen zijn, maar misschien kun je eens informeren.

Amable

Re: Instructie op locatie vrijheidsdressuur (Brabant/limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 13:39

Ik kom uit Eindhoven, dus aardig in de buurt. Maar vraag wel iets meer dan 35 euro per uur. Voor meer informatie kan je op mijn site kijken :) www.amable.nl