Ik ben op zoek naar een goede osteopaat voor mijn merrie. Voormalig polopaard, 19 jaar met licht (aangetoonde) artrose. De laatste 4 jaar recreatief bospaard. De artrose viel de DA eigenlijk mee. Paard is in behandeling bij de DA, die nu 3 weken op vakanties is, maar gezien mate van de artrose loopt ze wel erg kreupel. Ik wil graag andere dingen uitsluiten en misschien verlichting geven. Ze is 2 keer ingespoten, de eerste keer hielp dat duidelijk. De tweede keer totaal niet, ze is nu ook aan de pijnstillers waar we ook geen resultaat van zien. Ze eet goed, loopt gewoon te grazen en niet depressief. Heeft iemand goede ervaringen met een osteopaat die aan huis komt omgeving Gooi? Heel graag!!!!
Laatst bijgewerkt door C_arola op 14-07-20 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel aangepast naar de regels
Aimee de Rooij,tevens is ze dierenarts. Komt overal aan huis of op de praktijk.
bliksemflits
Geplaatst: 15-07-20 17:01
Emma Blijdenstein absoluut! Eventueel Anne Brunott, maar geen idee of die in deze regio komt (is ook dierenarts)
Margee
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-20 20:32
Tot zover al bedankt voor de vele reactie, ook via pb. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar jullie paard voor behandeld is en wat het resultaat was. Artrose is niet echt te behandelen/genezeb maar ik wil graag zeker weten dat we gedaan hebben wat mogelijk is. Hert zou natuurlijk zo maar kunnen dat een bepaalde behandeling verlichting geeft.... en ik houd altijd hoop.....
bliksemflits
Geplaatst: 15-07-20 20:33
Emma heeft mijn paard behandeld voor oa gekneusde bekken en na rijden met (helaas) een verkeerd aangemeten zadel Sindsdien komt ze standaard iedere 6 maanden Ze mag ook lasertherapie geven, dat heeft hier echt wonderen verricht!