Na meerdere malen geen geluk te hebben gehad met verzorgpaarden (verkocht, geen fijne klik met de eigenaar, braaf paard die toch niet braaf was, etc) wil ik graag op zoek naar een fijn paard om voor een aantal dagen in de week te leasen. Alleen is ook dat makkelijker gezegd dan gedaan.. Er zitten hier in de omgeving wat maneges die hun paarden te lease aanbieden, maar vaak zit daar verplicht een manege les in de week bij. Niet echt wat ik zoek..
Wat over mij: "vroeger" was ik een dappere dressuurruiter en heb mijn eigen pony in het M2 uitgebracht. Na mijn 18e heb ik haar helaas moeten verkopen wegens mijn studie, en ben ik na een jaar of 3 overgegaan op verzorgpaarden. dat ging goed, tot ik van een verzorgpony af viel en sinds dien ben ik bang geworden. Ik besloot te zoeken naar een fijn, braaf verzorgpaard maar zoals de meesten wel weten is een fijn verzorgpaard een lot uit de loterij

Wat ik dus zoek: een fijn lease paard voor ongeveer 3-4 dagen in de week, het liefst met fijne faciliteiten zodat ik in de winter ook fijn 's avonds kan rijden naast mijn fulltime baan. Braaf, 100% bomproof, het liefst geen Tinker.
Zijn hier toevallig mensen die een privé persoon, fokker, manege, pensionstal etc in de omgeving van Uden (Noord Brabant) aan kan raden? Of heeft er iemand tips over hoe ik een fijn leasepaard of eventueel verzorgpaardd kan vinden?