Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een instructeur in de omgeving bavel/dorst. Ik heb net mijn allereerste eigen paard en ik zou graag 1-2 keer per week privéles willen van een gediplomeerde instructeur op locatie. Het paard staat in Bavel en er is een buitenbak beschikbaar.
Ik zal even wat informatie geven over mijzelf en m’n paard. Ik ben Robin, 32 jaar oud en eigenlijk alleen bekend met ‘manegerijden’. Dit heb ik 7 jaar gedaan en ik heb sinds 5 maanden mijn eigen paard, een hele lieve P.R.E. van 12 jaar oud. Mijn doel is om een zo goed mogelijke ruiter te worden en momenteel is dat helaas nog niet zo ver. Daarom zoek ik een instructeur die me daarbij kan helpen en me ook op weg kan helpen met bitloos rijden. Mijn paard en ik hebben beiden geen ervaring of niveau in de dressuur. We zijn dus echt beginners. Ik heb geen wedstrijdambitie, maar wel het doel om de basis van dressuur onder de knie te krijgen en daarbij een goede ruiter worden die het paard zo min mogelijk in de weg zit.
Ik heb al veel mensen gebeld en gemaild maar de meeste geven geen les meer of ze bellen/mailen me niet meer terug. Ik hoop dat dit topic me verder op weg kan helpen . Mocht je iemand weten, dan hoor ik dat graag!
Groet, Robin