Veel buiten in de winter op de paddock & snachts op stal,
zomer weide gang - 24/7 mag!
Goed te rijden buiten bak
Geen manege, pensionstal mag wel

Wie heeft goeie tips?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PanamaD schreef:Ik woon nu bij Schiphol maar wil wel eerdaags weer heen om een rondje te doen. Wil alleen graag eerst kennis opdoen en dan het rondje gaan maken.
Ik heb wisseldiensten dus mee draaien in een rooster gaat niet. Buiten/binnen zetten moet erbij in zitten. Mesten kan zelf gedaan worden maar liefst ook erbij in
Ervaringen zijn zeer welkom!
daffie1986 schreef:De duinrand wordt alles gedaan. Ze zitten aan een ruiterpad het duin van Egmond-binnen in, maar ik heb geen idee over hoeveel tijd de paarden buiten staan.
Cobra Ranch is er ook nog, in Egmond aan de Hoef, maar daar weet ik echt niets van.
Beide hebben ook een binnenbaan.
Verder zat aan de Hoeverweg nog stal Valkering, daar gingen de paarden ook altijd veel naar buiten. Weet alleen niet of deze stal nog bestaat want is in de tussentijd verkocht.
Sas_Mon schreef:Stal meyer aan het maalwater inderdaad. Staan ze het hele jaar rond op de wei. Zomers 24/7 en swinters snachts op stal. Prachtige uitrijmogelijkheden voor de deur (letterlijk) en vriendelijke mensen.
Flowery schreef:Ik stond met mijn pony bij Stal Noord-West (aan de rand van het Heilooërbos![]()
https://stalnoordwest.wordpress.com/over/
Pisansa schreef:Sas_Mon schreef:Stal meyer aan het maalwater inderdaad. Staan ze het hele jaar rond op de wei. Zomers 24/7 en swinters snachts op stal. Prachtige uitrijmogelijkheden voor de deur (letterlijk) en vriendelijke mensen.
Ik kan op google maps geen adres gegevens van deze stal vinden. Kun je een beetje uitleggen hoe ik daar kom? Zit het achter de Hoeverweg?
Odetje92 schreef:Flowery schreef:Ik stond met mijn pony bij Stal Noord-West (aan de rand van het Heilooërbos![]()
https://stalnoordwest.wordpress.com/over/
Leuke mensen en fijne plek, maar volgens mij vol aangezien er afgelopen weken een aantal nieuwe klanten zijn gekomen omdat elders een stal sluit