Zadelmaker omgeving zoetermeer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MaybelM

Zadelmaker omgeving zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-20 13:46

Hi allemaal.

Ik ben opzoek naar een zadelmaker met 2e hans zadels omgeving zoetermeer.

Ik heb zelf 2 zadels om in te ruilen.

Gaat om een spring en veelzijdigheid zadel. (Het vzh zadel voor een heel klein prijsje en het springzadel valt in de normale/lage prijsklasse) (gaat om een kiefer vzh en een santa cruz spring zadel)

Ik ben zelf opzoek naar een springzadel mw/w boom breed tussen kanaal en min 16,5 in en max 17,5 inch

Prijsklassen max 400/500 euro maar het liefst daar onder.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Groetjes van mij!

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 14:37

De website is helaas in onderhoud nu, maar A3's zadelservice heeft doorgaans wel veel zadels: https://www.a3szadelservice.com Hij komt van wat verder weg, maar ik heb zelf vlak bij Zoetermeer gestaan en daar kwam hij ook ;)

MaybelM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-20 16:36

Kidde schreef:
De website is helaas in onderhoud nu, maar A3's zadelservice heeft doorgaans wel veel zadels: https://www.a3szadelservice.com Hij komt van wat verder weg, maar ik heb zelf vlak bij Zoetermeer gestaan en daar kwam hij ook ;)

Ik had hem idd al voorbij zien komen helaas vallen hun zadels boven mijn prijsklasse :(

Simbaa

Re: Zadelmaker omgeving zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 16:43

Ik denk dat je realistisch moet zijn. In die prijsklasse zijn er (bijna) geen goede zadelpassers. Alleen al omdat de marge te laag is.
Ook jouw zadels zullen waarschijnlijk niet interessant zijn voor inruil.
Je kan beter je zadels zelf verkopen en die opbrengst boven op je budget plakken :)

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 18:53

Divoza verkoopt ook inruilzadels. In Staphorst ligt wel een bruine Wintec in jouw maten: http://tweedehandszadels.com/staphorst/20

Misschien kan je de zadel maker van Divoza bellen en dat hij het zadel meeneemt?

MaybelM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-20 20:51

Kidde schreef:
Divoza verkoopt ook inruilzadels. In Staphorst ligt wel een bruine Wintec in jouw maten: http://tweedehandszadels.com/staphorst/20

Misschien kan je de zadel maker van Divoza bellen en dat hij het zadel meeneemt?

Wilde idd al gaan kijken bij divoza en vragen of ik zwzmijn zadels daar achter kan laten. Ga vandeweek er zwz al heen dus ga t dan gelijk vragen hoe dat presies allemaal zit

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:54

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

MaybelM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-20 20:55

Simbaa schreef:
Ik denk dat je realistisch moet zijn. In die prijsklasse zijn er (bijna) geen goede zadelpassers. Alleen al omdat de marge te laag is.
Ook jouw zadels zullen waarschijnlijk niet interessant zijn voor inruil.
Je kan beter je zadels zelf verkopen en die opbrengst boven op je budget plakken :)

Niet iedereen heeft helaas een groot budget, ik moet mijn zadel zelf betalen en ben 17 ik doe het dus van het kleine beetje wat ik verdien per maand. Ook is het niet mijn eigen paard. Ik heb mijn budget al kunnen vergroten maar meer dan 500 kan ik echt niet uitgeven en vind ik het ook niet waard aangezien het niet mijn eigen paard is (die 500 is incl de verkoop van mijn springzadel) (zadel van kiefer kan ik begrijpen dat het niet intressant is maar het santa cruz zadel is een ontzettend fijn en kwaliteidsvol zadel. Is alleen gewoon niet meer nieuw maar itten geen versleten singelstoten aan of kapotte zweet bladen. Dit zadel was helaas de smal voor zijn rug anders was hij absoluut niet weg gegaan....)

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 00:31

Ik denk dat terecht wordt gezegd, dat je budget niet realistisch is. Misschien een idee om in de zomervakantie te gaan werken? Heb je zo je budget verdubbeld. Verder wordt er op gebruikte zadels meestal niet ingeruild, uitsluitend op nieuw.

MaybelM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-20 07:06

Tessebes schreef:
Ik denk dat terecht wordt gezegd, dat je budget niet realistisch is. Misschien een idee om in de zomervakantie te gaan werken? Heb je zo je budget verdubbeld. Verder wordt er op gebruikte zadels meestal niet ingeruild, uitsluitend op nieuw.

Als u mijn bericht goed had gelezen dan leest u dat ik al een aantal dagen per week werk.... ik kan niet meer werken dan ik nu al doe. maargoed ik vroeg hier niet om ik vroeg om zadelmakers omgeving zoetermeer.... zullen vast wel zijn die ook zadels hebben met een lager budget want niet iedereen heeft een geld boom groeien.....

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 07:23

Misschien eens contact opnemen met de Country Mill in Nijkerk, zij hebben mega veel 2de hands zadels in verschillende prijsklasse.
Maar vrees dat ze jou zadel niet innemen, maar ik zou zeggen :probeer het eens