Mijn droom is van kleins af aan al om later iets te beginnen met paarden. Na het afronden van mijn opleiding ben ik tot de conclusie dat ik heel erg graag verder wil komen in de paardensport (springen).
Wat mij nu erg aanspreekt is om ergens als stalhulp en -ruiter aan de slag te kunnen (en om uiteindelijk paarden uit te mogen brengen op concours bijv.), en waarbij ik onder begeleiding mijzelf verder kan en MAG ontwikkelen in de springsport.
Heel vaak lees ik in de vacature dat er van de ruiter wordt verlangd dat hij/zij zelf al ZZ-niveau gesprongen heeft en dus al ruimschoots concourservaring moet hebben. Dit is ook zeker logisch, maar toch bestaat er bij mij de hoop dat er een stal is die bereid is om bij te dragen aan mijn persoonlijke ontwikkeling hierin. Zeker omdat ik ook geregeld voorbij heb zien komen dat iemand die onder goede begeleiding stond bij een stal van het B-springen naar het ZZ-springen is gekomen. Zelf heb ik die ervaring helaas nog niet (slechts BB en B niveau springen), maar ik ben heel erg bereid en zeker gedreven om alles uit mijzelf te halen.
Wat zoek ik in het kort?
- Stal die op zoek is naar een ruiter ter ondersteuning van het team en die een ruiter willen begeleiden in de ontwikkeling van zichzelf in de springsport/opdoen ervaring.
- in dienstverband (full-/parttime)
- liefst in de provincie Overijssel
Heeft u iets of weet u iemand/een stal die op zoek is naar een stalruiter- en hulp (in dienstverband), dan hoor ik heel erg graag van u in een PB. Uiteraard zal ik dan ook zeker meer over mijzelf vertellen, mijn ervaring, mijn paarden, etc. Heel erg bedankt alvast voor het meedenken en reacties!