GZ: instructie à la Greetje Hakvoort in BE

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

V_Naomi

GZ: instructie à la Greetje Hakvoort in BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-20 05:13

Hoi iedereen! Ik sta op het punt een nieuwe weg in te slaan met mijn paard, en zoek hierbij gepaste instructie.

Tot op heden heb ik steeds 'gewoon/modern' dressuur gereden met Aegon, maar voor zowel mezelf als mijn paard merk ik dat we een ander padje moeten indraaien zeg maar :j Ik volg Greetje Hakvoort al een lange tijd op insta en ben altijd erg geïntrigeerd geweest in de manier waarop ze met haar paarden werkt :j Ik weet dat ze een online lesplatform heeft, en dat is misschien wel fijn voor 'erbij', maar ik zoek in de eerste plaats toch echt iemand die me irl kan komen begeleiden vanuit dezelfde principes. Bent Branderup werd me btw ook aangeraden door iemand maar ik ben echt een leek in deze tak van dressuur, dus weet niet of hij ongeveer in dezelfde lijn ligt als Greetje? :+ Om alvast wat in te lezen dacht ik eventueel zijn boek 'academic art of riding' aan te schaffen..

Ik zoek dus iemand die bij mij op stal wil en kan komen les geven, zowel in grondwerk als onder het zadel. Grondwerk ben ik echt een groentje in O:) Graag ook voor een 'normale' prijs; ik betaal met plezier voor goede instructie maar het moet wel een beetje te doen blijven, slechts 1x per maand kunnen lessen omdat het niet te betalen is lijkt me niet echt nuttig :')

We staan gestald in Pulle, België.

xAnthea

Re: GZ: instructie à la Greetje Hakvoort in BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 06:02

Misschien kan je Isabel Van Laer eens contacteren! Ze zit wel Sint Gillis Waas...

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-20 06:10

xAnthea schreef:
Misschien kan je Isabel Van Laer eens contacteren! Ze zit wel Sint Gillis Waas...

Die naam klonk bekend, ik volg haar blijkbaar al een lange tijd op Facebook :D maar Sint Gillis Waas is wel een eindje idd.. Ik kan het wel eens vragen natuurlijk, bedankt voor de tip! :j

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-20 13:13

*schopje* O:)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 13:32

Anneke Hollanders doet regionale lesdagen, misschien kan je haar contacteren?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 16:02

Zou je geen contact kunnen opnemen met Greetje Hakvoort en haar vragen of ze iemand weet bij jou in de buurt die jou les kan geven?

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-20 16:33

Jet schreef:
Zou je geen contact kunnen opnemen met Greetje Hakvoort en haar vragen of ze iemand weet bij jou in de buurt die jou les kan geven?

Daar zat ik idd ook al aan te denken, moest hier niets uitkomen ;)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 16:33

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 16:41

Geen idee of hij in je buurt zit maar Jossy Reynvoet is een fijne instructeur die volgens hetzelfde principe traint. :D

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 16:47

Greetje is ook leerling van Bent. Zij is zelf ook regelmatig nog bij zijn clinics te vinden.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 16:50

De beste Belgische instructeur is voor mij nog altijd kenneth Vansweevelt, ik les graag bij hem!

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-20 15:56

Bedankt voor alle tips die tot nu toe al gegeven zijn, ik ga ze allemaal een keertje opzoeken! :j

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 09:08

Caira schreef:
De beste Belgische instructeur is voor mij nog altijd kenneth Vansweevelt, ik les graag bij hem!

Ik ook :j