Tot op heden heb ik steeds 'gewoon/modern' dressuur gereden met Aegon, maar voor zowel mezelf als mijn paard merk ik dat we een ander padje moeten indraaien zeg maar
Ik volg Greetje Hakvoort al een lange tijd op insta en ben altijd erg geïntrigeerd geweest in de manier waarop ze met haar paarden werkt
Ik weet dat ze een online lesplatform heeft, en dat is misschien wel fijn voor 'erbij', maar ik zoek in de eerste plaats toch echt iemand die me irl kan komen begeleiden vanuit dezelfde principes. Bent Branderup werd me btw ook aangeraden door iemand maar ik ben echt een leek in deze tak van dressuur, dus weet niet of hij ongeveer in dezelfde lijn ligt als Greetje?
Om alvast wat in te lezen dacht ik eventueel zijn boek 'academic art of riding' aan te schaffen.. Ik zoek dus iemand die bij mij op stal wil en kan komen les geven, zowel in grondwerk als onder het zadel. Grondwerk ben ik echt een groentje in
Graag ook voor een 'normale' prijs; ik betaal met plezier voor goede instructie maar het moet wel een beetje te doen blijven, slechts 1x per maand kunnen lessen omdat het niet te betalen is lijkt me niet echt nuttig 
We staan gestald in Pulle, België.
maar Sint Gillis Waas is wel een eindje idd.. Ik kan het wel eens vragen natuurlijk, bedankt voor de tip!