Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SennaS schreef:Op de Dijkhoeve komen ze in de winter alleen tegen extra betaling een half uurtje in de paddock en is wel een stukje duurder dan 300 euro. Ik heb een keer bij stal Double Z (Moordrecht) geïnformeerd, die voldoet volgens mij aan je eisen, maar weet niet meer hoe hoog de stallingskosten zijn.
TinkerRosco schreef:Als ik zo je eisen eens lees, komt de stal waar ik sta dicht in de buurt.
-Moordrecht
- Een buitenbak (en mini binnenbak)
- Een plek waar je ook buiten kan rijden in de omgeving, nl 25 min stappen tot aan het bos.
- Je paard kan overdag buiten in de paddock in winter met vriendjes. Hiervoor heb je 1 x in de week een dienst voor binnen en buiten zetten.
- in de zomer 24/7 in de wei (kan ook op stal snachts)
- 2/3 per dag ruwvoer
- Rond de 300 per maand
Uitmesten doen wij allen zelf.
Ik sta hier prima. De dieren staan op 1, en er is altijd overal een oplossing voor.
Ballard_L schreef:TinkerRosco schreef:Als ik zo je eisen eens lees, komt de stal waar ik sta dicht in de buurt.
-Moordrecht
- Een buitenbak (en mini binnenbak)
- Een plek waar je ook buiten kan rijden in de omgeving, nl 25 min stappen tot aan het bos.
- Je paard kan overdag buiten in de paddock in winter met vriendjes. Hiervoor heb je 1 x in de week een dienst voor binnen en buiten zetten.
- in de zomer 24/7 in de wei (kan ook op stal snachts)
- 2/3 per dag ruwvoer
- Rond de 300 per maand
Uitmesten doen wij allen zelf.
Ik sta hier prima. De dieren staan op 1, en er is altijd overal een oplossing voor.
Dit is een topic van de zomer, ik denk dat TS inmiddels al een stal heeft gevonden