Voor een vriendin van mij die geen bokt heeft ben ik op zoek naar een stalling voor een 21 jarige tuig merrie. Zijn weinig eisen. Weitje met schuilmogelijkheid is voldoende. Liefst onder de 200 euro.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 23-06-20 21:33
Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.
Welke afstand is acceptabel? Ik vond dit: http://tencatestables.nl/pensionstalling/. Groepshuisvesting is misschien wel wat maar weet niet of ze Leersum te ver vindt.
Veenendaal is een dure omgeving, helemaal als je graag luxe wil. Je kunt even op marktplaats kijken, er zijn regelmatig particulieren die een plekje over hebben. Stal Equilibrium in Overberg lag een aantal jaar geleden wel rond de aangegeven prijsklasse dacht ik, durf niet te zeggen of dit nog steeds zo is.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 24-06-20 09:32
Veenendaal is idd duur, komt bij dat het meeste niet in Veenendaal zelf zit. Stukje fietsen of met de auto zal dus altijd moeten. Vraag is hoeveel kilometer ze bereid is te gaan. In de richting van Ede of Overberg/Renswoude heeft ze de meeste kans om iets te vinden gok ik. Aan de Dijkstraat zit wel van alles (fietspad richting het bos) anders moet ze daar gewoon eens heen fietsen en een praatje maken om te vragen of er plek is.