Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hutcherson schreef:Zeker! Ooit een hoofdstel gekocht. Dat ging prima. Daarna had mn partner nog een barok bit en barokke stijgbeugels besteld en betaald. Niks geleverd gekregen. Contact gezocht maar met geen mogelijkheid lukte dit. Via facebook contact gehad en gedreigd met juridische stappen en toen stond het geld binnen 2 weken op de rekening en had ik geen verjaardagscado wat mn partner heel rot vond. Daarna heb ik ooit nog een dressuurhoofdstel gezien en vooraf gemaild of het nog leverbaar was maar kreeg terug dat dit niet op voorraad was en was niet bekend of het ooit weer wel op voorraad kwam. Toen ben ik afgehaakt. Voor mij geen barockshop. Ondanks de mooie spulletjes.
smit_ilse schreef:Jeetje weet niet wat ik lees. Ken de eigenaar van deze shop. Mocht het nog niet lukken ts wil ik gerust kijken of ik er kan bereiken.
Brainless schreef:smit_ilse schreef:Jeetje weet niet wat ik lees. Ken de eigenaar van deze shop. Mocht het nog niet lukken ts wil ik gerust kijken of ik er kan bereiken.
Vraagje:
Kun je de eigenaar niet vragen meer gegevens kenbaar te maken op de site?
Voor een Nederlands bedrijf voldoet hij nl aan veel eisen niet oa
Geen KvK nummer, geen adres, geen telefoonnummer enz.
Ook de voorwaarden kloppen voor een redelijk groot gedeelte niet en gaan volledig tegen het Nederlandse consumentenrecht in.
(Ik weet wel dat hun excuus is dat ze nl geen Nederlands bedrijf zijn en op een eilandje bij Afrika zitten).
oa:
maximaal 7 dagen bedenktijd (je moet het zelfs binnen 7 dagen retourneren).
garantieclaims moeten binnen 2 maanden na ontvangst van het product worden gemeld
verzending is volledig voor risico van de koper
Azabache2014 schreef:Helaas heb ik ervaring met de BAROKSHOP.
6 weken geleden een hoofdstel gekocht.
Daarna niets meer. Geen reactie op mails, geen telefoonnummer. Land nagetrokken, blijkt Afrika te zijn...
Ze hebben een “niet kloppend” track&trace nummer gestuurd.
Kortom ben bang dat ik opgelicht ben door de Barokshop.