Stalling/weidegang omgeving Wageningen gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

renate561

Stalling/weidegang omgeving Wageningen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-20 12:38

Hoi!

Deze zomer verhuis ik naar Wageningen, één van mijn paarden gaat mee. Ik ben voor haar op zoek naar een geschikte stalling, maar heb tot nog toe niks kunnen vinden.

Hier wat informatie:
- Het gaat om een oude dame, een kleinere kudde heeft dus zeker voorkeur. Een iets grotere, maar wel rustige kudde is eventueel een optie
- 24/7 buiten is voor haar ook een must
- Sociale merrie, maar houdt wel van haar persoonlijke ruimte. Ze is absoluut niet fel, maar trekt zich regelmatig even terug of laat gewoon duidelijk en eerlijk haar grenzen blijken
- Een bak die het grootste deel van het jaar goed begaanbaar is, is wel belangrijk omdat ik moet kunnen trainen voor mijn opleiding. Een bak in de buurt die ik bijvoorbeeld kan huren is ook prima
- Omdat ze al wat ouder is heeft ze een normale tot iets grotere voerbehoefte. Vers voorjaarsgras is echter een no-go in grote mate i.v.m. cushing
- Omgeving Wageningen, iets verder kan dus ook, ik heb een elektrische fiets

Ik sta zowel open voor pensionstallingen als privé plekken. Het belangrijkste is dat het bij haar behoeftes past.
Weet je een fijne pensionstal of ken je iemand met een plekje vrij op zijn/haar terrein dan hoor ik het heel graag! Alle suggesties zijn welkom, dan kijk ik gewoon rustig naar wat wel en geen optie is.

DionneNous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 16:46

Hoi! Al wat gevonden? Op marktplaats staat een advertentie. 24/7 weidegang en er staan maar 2 andere paarden. Misschien is dat iets? Wij hebben op onze weide helaas geen plekje vrij.

renate561

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-20 08:25

DionneNous schreef:
Hoi! Al wat gevonden? Op marktplaats staat een advertentie. 24/7 weidegang en er staan maar 2 andere paarden. Misschien is dat iets? Wij hebben op onze weide helaas geen plekje vrij.

Die had ik inderdaad gezien! Ga ik binnenkort een kijkje nemen. Dankjewel!

renate561

Re: Stalling/weidegang omgeving Wageningen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-20 08:25

Verder heb ik nog niks, dus als iemand nog iets weet hoor ik het graag...!