Adressen/ruiters die paarden verkoopklaar maken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

UK_eef

Adressen/ruiters die paarden verkoopklaar maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-20 08:46

Ik ben op zoek naar betrouwbare adressen van mensen die paarden op correcte wijze verkoopklaar maken en het proces van kijkers en voorrijden etc. overnemen.

Wat ik zeer belangrijk vind is dat er op een respectvolle manier wordt omgegaan met de paarden, de paarden er netjes bij staan en buiten komen, én de ruiter daadwerkelijk correct kan rijden (geen pennymeisjes/beunhazen, if you know what I mean).

Ik hoor graag tips/aanraders/afraders. :j

Mag ook per PB.

Hubbels

Re: Adressen/ruiters die paarden verkoopklaar maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 09:01

Wij hebben een paar jaar geleden een Groninger ruin via Jolanda de Nekker (Baars, bij Steenwijk) laten verkopen.

Was paard van van mijn man waarmee hij Z2 was, hij had er geen zin in om zelf de verkoop te doen, hij wilde geen gezeur aan huis.

Wij hebben toen een percentage afgesproken, voor de verkoop.
Was super geregeld!
uiteindelijk hebben mensen hem gekocht die een kilometer of 3 /4 bij ons vandaan wonen

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 10:35

Welke regio?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 10:41

Enkele verkocht, gekocht, laten beleren en keurings klaar laten maken bij Tim Kruyt, zeer vakkundige ruiter en gaat met veel respect en rust om met zn paarden.

Wij zijn altijd zeer tevreden over hem, zeer veel gevoel voor paarden en hij traint ze zheel gericht, haalt letterlijk het beste uit je paard zonder het paard er achter te vergeten.

Ze staan bij hem buiten in zowel paddock als gras en komen in de stapmolen naast de training.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 18:22

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 23:39

Ik heb je een pb gestuurd, ik denk dat ik mogelijk wat voor je kan betekenen. Serieus en professioneel, correct opleiden en het paard staat daarbij voorop.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 10:46

naomiroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 13:44

ik zou dat ook super graag willen doen ik rij nu met mijn eigen paard zz-licht en heb voor mijn vorige werk ook aantal paarden zadelmak gemaakt en ook op een handelstal stage gelopen waar ik ook veel verschillende paarden heb voorgereden

Muztang

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 18:33

Misschien is Nieuw Eldorado in Soest wat voor je? Dat zit vlakbij jou. Zij rijden ook jonge paarden in of trainen paarden verder door, volgens mij ook voor verkoop. Ik hoor er goede verhalen over.