Zadelpasser Wintec Arena Thorowgood Letek - Oost Brabant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vanillia

Zadelpasser Wintec Arena Thorowgood Letek - Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-20 22:55

Ik ben op zoek naar een zadelpasser met Wintec (500 & 2000), Arena, Thorowgood en/of Letek paszadels (VZH). Ivm jong paard wat nog een hoop te winnen heeft in bespiering zoek ik een zadel met verwisselbaar kopijzer.
Hebben jullie aanraders? Kifra heeft op dit moment alleen een Arena dressuur en een Letek VZH, dus die valt af helaas, ga haar niet laten komen voor 1 zadel wat mogelijk OK is.

Anoniem

Re: Zadelpasser Wintec Arena Thorowgood Letek - Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 12:56

Cindy Coppens (CC Saddle Solutions) misschien? Ze heeft Tekna/Letek en Thorowgood.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-20 19:58

Zij heeft enkel een Tekna VZH helaas.. Heb ik onrealistische verwachtingen als ik een zadel eerst wil proberen voordat ik ‘m bestel? Anders moet ik nu op de gok een zadel bestellen en dan een zadelpasser laten komen om te beoordelen of ie wel past, dat lijkt me de omgekeerde wereld..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 21:13

O jammer! Nee, je gaat natuurlijk geen zadel kopen zonder uit te proberen.

Ik weet niet of Oost Brabant binnen zijn werkgebied valt maar misschien kan Adrie van A3's zadelservice je helpen. Hij heeft Tekna, Letek, Wintec en Arena. Toen ik een Tekna bij hem kocht, had hij een behoorlijk aantal zadels mee om te passen.