Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marialuiza schreef:Dank je wel! Ik ga morgen kijken klinkt erg leuk! Gr
marialuiza schreef:Bedankt voor de info! Hebt u misschien suggesties in de buurt van Beekbergen? Kan niet echt veel op google vinden
Essxan schreef:Hoefhof Teuge is een leuke gezellige stal. Je kan daar ook kiezen voor 24/7 buiten. Ze hebben 2 buitenbakken waarvan 1 eigenlijk altijd te rijden is daar ligt een eb en vloed bodem in. Een mooie grote longeercirkel en niet onbelangrijk echt onbeperkt ruwvoer zowel de stalpaarden al de 24/7 buiten groepen. Voor 24/7 buiten betaal je 120 euro per maand en voor een stal 220, is wel op basis van zelf uitmesten. Je kan kiezen tussen stro of zaagsel als stalbedeking. Op stapafstand zit een klein bos en er lopen ruiter/fietspaden. Voor echt bos moet je wel met de trailer weg.
Stal buiten Vaassen inderdaad niet doen zoals Gizeppie ook al aan geeft.
Gizeppie schreef:Essxan schreef:Hoefhof Teuge is een leuke gezellige stal. Je kan daar ook kiezen voor 24/7 buiten. Ze hebben 2 buitenbakken waarvan 1 eigenlijk altijd te rijden is daar ligt een eb en vloed bodem in. Een mooie grote longeercirkel en niet onbelangrijk echt onbeperkt ruwvoer zowel de stalpaarden al de 24/7 buiten groepen. Voor 24/7 buiten betaal je 120 euro per maand en voor een stal 220, is wel op basis van zelf uitmesten. Je kan kiezen tussen stro of zaagsel als stalbedeking. Op stapafstand zit een klein bos en er lopen ruiter/fietspaden. Voor echt bos moet je wel met de trailer weg.
Stal buiten Vaassen inderdaad niet doen zoals Gizeppie ook al aan geeft.
Bedankt dat jij t ook even bevestigd!
alice0cullen schreef:'t hoefhof in teuge is inderdaad wel een fijne pensionstal, buiten vaassen inderdaad ver weg blijven.
Je hebt ook nog pothoven al weet ik niet of dat te ver is voor je. Hoor ik wisselende dingen over.
tiwi1969 schreef:Pothoven kwamen de paarden in de winter amper buiten, kan zijn dat dat nu anders is.
Bellert aan de Beemterweg hoor ik ook wel goede dingen over maar geen bos, Buiten Vaassen een echte no-go.
Dalhuizen in Epe ook niet doen, te weinig buitenruimte voor de paarden.
Ik sta zelf tot volle tevredenheid bij Het Vossenbroek, echt een top plek voor een hele redelijke prijs. Zeker de moeite waard om te gaan kijken en een plek op de wachtlijst in te nemen.
Iets heel anders is de Zilverdas, 24/7 buiten met super goede verzorging in een rustige kudde.