Pensionstalling Oirschot?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

enderdoggy

Pensionstalling Oirschot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-20 13:42

Hoi allemaal!
Ik ga per augustus verhuizen naar Oirschot. Nu komt er waarschijnlijk een eigen paard voor mijn vader en mij. Ik heb een beetje op het internet zitten kijken en de enige 2 stallen die naar voren kwamen die in de buurt lagen waren Dressuurstal Schellekens en Manege Soethout.

Mijn ambitie ligt bij het springen en die van mijn vader bij het buitenrijden, natuurlijk moet er voor beide ook een goede dressuurbasis zijn.

Ik zou het ook wel fijn vinden als mijn paard zeker 6 a 8 u op het land komt en in de winter als dat niet mogelijk is op de paddock.

Nu zijn mijn vragen, zijn er in de buurt van Oirschot nog andere leuke stallen/maneges? En hebben jullie ervaring met manege Soethout/dressuurstal Schellekens?

Paardenfan25

Re: Pensionstalling Oirschot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 14:35

De Bedouine hoeve in Middelbeers. Heeft goede faciliteiten en hele jaar door buiten.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 15:08

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Gaabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 15:16

Hoi hoi,

Misschien is pensionstal Appelhof wat voor jullie. Is wat kleinschaliger en ik denk meer recreatie gericht.
Vroeger heb ik bij de eigenaren een bijrijdpaard gereden toen ze nog op een andere locatie stonden. Ze doen erg hun best om de paarden ook in de winter voldoende buiten te laten komen.

http://pensionstal-appelhof.nl/index.htm

Succes met jullie zoektocht!