Als jij je paard op je zit en been rijd met bit, rij je zo zonder cursus bitloos weg. Rij je met teveel hand met bit, ga je daar bitloos tegenaan lopen. Dan zou ik niet online les gaan halen, maar een fatsoenlijk real life instructrice gaan zoeken Want dan heb je namelijk geleerd om verkeerd te rijden.
Bedankt voor je input. Ik heb mijn paard bitloos beleerd en hij heeft nog nooit een bit in gehad. Toch lijkt het me een leuke cursus om verder te verfijnen en ik zoek nu specifiek mensen die deze cursus gedaan hebben, geen mensen die algemeen afraden een online cursus te doen. Ik heb ook irl les.
abcxx
Geplaatst: 08-06-20 17:18
Ik ken de cursus niet, maar de persoon die het geeft wel en dat is niet iemand die zelf echt goed kan rijden. Ik zou hier zelf nooit een cursus volgen. Ik besteed m'n geld dan liever aan iemand die zelf ook wat heeft gepresteerd.
Als ik de foto's zie..............zou ik hier niet aan mee doen. Als je echt meer wil leren over bitloos rijden kom dan een keer naar deze clinic https://www.bokt.nl/markt/ad/498884/3-d ... sternstijl of een clinic van Jeff zijn leerling Alex Zell. Die weten echt hoe je bitloos rijdt en hebben hun sporen hierin ook verdiend. Deze "cursus" lijkt weggegooid geld.