Ervaringen met Danielle van Cauteren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__Maartje

Ervaringen met Danielle van Cauteren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-20 23:53

Hallo bokkers, ik overweeg om naar een paard te gaan kijken die ik op Facebook te koop heb zien staan bij Danielle van Cauteren. Echter zie ik dat deze persoon veel paarden op Facebook te koop heeft staan, waardoor ik de indruk krijg dat dit misschien een handelaar is (wat niet per se slecht hoeft te zijn). Daarom zou ik graag willen horen of anderen ervaring hebben met het bezichtigen of kopen van een paard bij deze persoon :)

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een flink aantal berichten moeten verwijderen. Als je denkt dat een bericht niet klopt dan kan je dat melden via de temknop bij de moderators.
Verder wil ik jullie nog wijzen op de volgende regels:

Citaat:
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
- Positieve of negatieve kritiek moet gefundeerd zijn. Dus niet alleen melden dat iets wel of niet goed is, maar uitleggen waarom.
- Je ervaring moet neutraal geschreven zijn. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan. Dit geldt eveneens voor enkel zeer positieve berichten, neigend naar reclame.
- Reageren in een topic op ED is ook toegestaan als je zelf geen ervaring hebt met de dienst. Maar, alleen als je reactie inhoudelijk wat toevoegt en de topicstarter wat aan je reactie heeft.
- Reacties die hier niet aan voldoen kunnen verwijderd worden.

__Maartje

Re: Ervaringen met Danielle van Cauteren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-20 14:12

Ik zie nu ook dat dezelfde paarden bij JD horses te koop staan, maar ook hier kan ik niks verder over vinden.

__Maartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-20 23:09

Ik heb al 1 reactie via pb gekregen, maar geef dit topic toch nog een keer een schopje O:)

Roobergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 09:51

Ik heb deze week een paard gekocht bij haar. Vond haar vriendelijk en eerlijk, ik mocht het paard op mijn gemak proberen en kreeg ook hulp van een vriendelijke jongen. Er staan regelmatig meerdere paarden te koop maar had hier geen slechte indruk van gekregen. JD horses is van Danielle volgens mij. Ben je ondertussen nog geweest? Ik zou anders gewoon op je gemak gaan kijken.

Buckskin81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-25 11:44

Wij zouden afgelopen week bij haar een 5 jarige e-pony kopen. Vraagprijs € 5500. Prachtige foto's. Zou helemaal geen "maar-tjes" hebben zei ze telefonisch en op app. Mocht wel nog wat in gewicht aankomen maar zag er suuuuper uit. Fijn, wij 2u gereden. Trek daar de stal open en staat een uitgemergelde pony onder de schurft plekken. Bij hoeven uit krabben kom ik een hele dikke streep litteken van 10cm tegen in de koot. Grote kans dat die daardoor klinische keuring niet eens door komt, zouden we die kosten ook nog kwijt zijn. Was haar nog niet opgevallen dus ze voelt. En zegt Oh dat is mok, kijk maar komen korstjes vanaf. Serieus was overduidelijk een dik erop liggend litteken op een belangrijke plek voor het bewegings meganisme. Vervolgens was z'n kruis 5cm hoger dan zijn schoft. Volgens haar was die nog in de groei. Maar hij is bijna 6jr, dan groeien ze geen 5cm meer hoor. En dat weten zij ook echt wel. Maar hij was kerngezond kijk zijn vacht maar eens glimmen. Ik zeg later hij is gewoon spekglad van de glansspray. Ja dat was zodat het vuil afstoten. Nou sorry maar schaamteloos € 5500 vragen voor een Bulgaarse pony met zo'n waslijst aan "maar-tjes" vind ik echt schandalig. En dat ze die overduidelijke dingen niet vooraf gemeld heeft terwijl ik er telefonisch en op app naar heb gevraagd. Dat doe je gewoon niet! Ze laat ons daarvoor in totaal 4u rijden. Vertrouwen in mensen is weer gedaald tot een dieptepunt door haar. Absoluut geen aanrader dus!

Chica12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 08:39

Buckskin81 schreef:
Wij zouden afgelopen week bij haar een 5 jarige e-pony kopen. Vraagprijs € 5500. Prachtige foto's. Zou helemaal geen "maar-tjes" hebben zei ze telefonisch en op app. Mocht wel nog wat in gewicht aankomen maar zag er suuuuper uit. Fijn, wij 2u gereden. Trek daar de stal open en staat een uitgemergelde pony onder de schurft plekken. Bij hoeven uit krabben kom ik een hele dikke streep litteken van 10cm tegen in de koot. Grote kans dat die daardoor klinische keuring niet eens door komt, zouden we die kosten ook nog kwijt zijn. Was haar nog niet opgevallen dus ze voelt. En zegt Oh dat is mok, kijk maar komen korstjes vanaf. Serieus was overduidelijk een dik erop liggend litteken op een belangrijke plek voor het bewegings meganisme. Vervolgens was z'n kruis 5cm hoger dan zijn schoft. Volgens haar was die nog in de groei. Maar hij is bijna 6jr, dan groeien ze geen 5cm meer hoor. En dat weten zij ook echt wel. Maar hij was kerngezond kijk zijn vacht maar eens glimmen. Ik zeg later hij is gewoon spekglad van de glansspray. Ja dat was zodat het vuil afstoten. Nou sorry maar schaamteloos € 5500 vragen voor een Bulgaarse pony met zo'n waslijst aan "maar-tjes" vind ik echt schandalig. En dat ze die overduidelijke dingen niet vooraf gemeld heeft terwijl ik er telefonisch en op app naar heb gevraagd. Dat doe je gewoon niet! Ze laat ons daarvoor in totaal 4u rijden. Vertrouwen in mensen is weer gedaald tot een dieptepunt door haar. Absoluut geen aanrader dus!

Hoi, wij hebben voor zondag een afspraak om naar een pony te gaan kijken, maar ik twijfel nog al. Is het toevallig Bart waar je voor bent geweest. Mag in PB hoor.

Buckskin81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-25 13:51

Antje12 schreef:
Buckskin81 schreef:

Hoi, wij hebben voor zondag een afspraak om naar een pony te gaan kijken, maar ik twijfel nog al. Is het toevallig Bart waar je voor bent geweest. Mag in PB hoor.

Ja dat was inderdaad Bart, die zwarte pony!

Banji12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 03:26

Ik mocht eindelijk een pony van mijn ouders. Dus we gingen gaan kijken naar een pony daar. Een zwarte dus ik denk ook Bart zn we kwamen toe en heb toen de pony getest en die was super leuk.
Maar dan uiteindelijk vroegen we om te laten keuren en dat mochten we ook, dus hebben we dat gedaan. De pony was dan helemaal goed gekeurd door onze dierenarts. En toen had ik slecht rapport en mocht ik de pony niet van mijn ouders en nu mag ik dus geen pony meer kopen van mijn ouders.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 05:12

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd omdat het niet aan de regels voldeed

Dahlia85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 08:33

Hmm, ik ben eigenlijk ook niet zo fan van dit soort topics. Heeft toch ook wel een beetje de feeling van stemmingmakerij. Als je hier een topic opent over ervaring met een willekeurige supermarkt (even als voorbeeld) zou je ook een hoop negativiteit krijgen.
Ze staat hier nu wel met naam op internet,en komt daar ook in de toekomst niet vanaf
Laatst las ik ook zoiets, dan zijn mensen meteen al negatief als ze even moeten wachten op de staleigenaar. Tja soms is het gewoon even zo, toch?

Dat gezegd hebbende, zij weet nu dus dat ze de pony beter even in betere conditie kan krijgen en even niet adverteren met de genoemde pony denk ik
Ik moet wel erg lachen om dat.rapport verhaal ( midden in de nacht ook ) wel een erg slechte poging :D

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-25 13:17

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik een flink aantal berichten moeten verwijderen. Als je denkt dat een bericht niet klopt dan kan je dat melden via de temknop bij de moderators.
Verder wil ik jullie nog wijzen op de volgende regels:

Citaat:
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
- Positieve of negatieve kritiek moet gefundeerd zijn. Dus niet alleen melden dat iets wel of niet goed is, maar uitleggen waarom.
- Je ervaring moet neutraal geschreven zijn. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan. Dit geldt eveneens voor enkel zeer positieve berichten, neigend naar reclame.
- Reageren in een topic op ED is ook toegestaan als je zelf geen ervaring hebt met de dienst. Maar, alleen als je reactie inhoudelijk wat toevoegt en de topicstarter wat aan je reactie heeft.
- Reacties die hier niet aan voldoen kunnen verwijderd worden.