Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
LLouisee schreef:...ik heb het nodig voor de stal waar ik eventueel heen ga als alles bevalt.
cissy schreef:LLouisee schreef:...ik heb het nodig voor de stal waar ik eventueel heen ga als alles bevalt.
Deze opmerking snap ik niet helemaal, wat is dat voor een stal waarbij je een ruiterbewijs nodig hebt?
Ik rij al dik 40 jaar en er is mij nog nooit om mijn ruiterbewijs gevraagd (die ik wel heb overigens)
Zou kunnen dat als je een paard gaat huren dat ze er om vragen of dat je in een gebied gaat rijden waar dat verplicht is. Maar voor een stal?
cissy schreef:Je zou eens aan die stal moeten vragen waarom ze dat zo belangrijk vinden.
Kirrietje schreef:cissy schreef:Je zou eens aan die stal moeten vragen waarom ze dat zo belangrijk vinden.
TS zegt dat ze 15 jaar oud is. Zou het als stal niet verplichten maar wel fijn vinden als je dat als 15 jarige inderdaad zou behalen. Het is toch een stukje kennis en vaardigheid wat je nodig hebt om het te behalen. En zeker op jonge leeftijd is het dus handig om te weten dat diegene wel iets kan en weet toch?
Verder heeft het inderdaad weinig toegevoegde waarde merk ik zelf, naast een stukje kennis en vaardigheid dat je mee krijgt.