In Didam inderdaad, maar op internet staat permanently closed...
Delaja
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-20 21:40
Shalimar schreef:
Wouter Duijns
Die naam zie ik vaker voorbij komen, ook in een oud achterhoek topic. Maar dat is toch nog een half uur rijden, doet hij dat voor één paard of heeft hij dan meer klanten in de regio?
Ik kan helaas geen website met telefoonnummer of emailadres vinden.
Is Gal inmiddels een beetje betrouwbaarder geworden in zijn afspraken? Vond het altijd een superfijne en kundige smid, maar het nakomen van afspraken... Hij is ook een tijdje van de aardbodem verdwenen, kon niemand hem meer bereiken wekenlang. Zonde, want aan zijn kunde ligt het niet.
Wouter Duijns is heel goed, komt ook wel in die regio geloof ik. Alleen ik weet niet zeker of die momenteel nieuwe klanten aanneemt, hij heeft het meer dan druk genoeg. Via Google is er wel een telefoonnummer te vinden voor contact, een website heeft hij verder niet inderdaad.
DonDon
Geplaatst: 15-05-20 16:06
Patrick zoals hier boven al wordt genoemd. Komt bij ons ook in Zevenaar. Ben heel blij met hem als hoefsmid. Wil geen ander meer. Bij mij is hij altijd op tijd.
Rocamor
Geplaatst: 15-05-20 16:56
xmichxrocky schreef:
Smederij Versteegen zit ik al jaaaaaren bij
Hij heeft ook jaaaaaaren mijn paard gedaan. Was er zeer tevreden over. Paard is verhuisd naar de andere kant van het land, vandaar dat ie mijn paard niet meer doet.
Cheerio
Geplaatst: 15-05-20 17:12
Bij mij komt Patrick Gal ook al jaren voor een grotere groep paarden en pony's. Heel kundig, geduldig en humor genoeg Komt bij mij altijd op tijd, en mocht een van ons iets aan de late kant zijn, dan is dat zo gecommuniceerd met elkaar!
Ik heb inmiddels zo'n beetje alle smeden hier in de buurt aan de telefoon gehad en niemand neemt nieuwe paarden aan. Ik heb nu alleen nog hoop bij een smid uit drempt waar ik de voicemail in heb gesproken, maar ik begin de hoop een beetje op te geven...