goede zadelmaker overijssel/drenthe springzadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Koekie73

goede zadelmaker overijssel/drenthe springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 18:54

Hoi!

Ik ben voor mijn dochter en haar D pony op zoek naar een bruin springzadel.
We hebben nu een vrij nieuw Kent&Master veelzijdigheidszadel (Cob) er op liggen (zwart) dat we gekocht hebben oorspronkelijk voor de vorige pony. Daar kon door weinig schoft ed maar weinig anders op.

Huidige pony kan qua zadel veel meer op, maar ik vind het zonde omdat nieuwe zadel nu al in te ruilen qua waardeverlies. Ik denk dat ik die tot inruil tegen een dressuurK&M. Mijn idee is voor nu een bruin springzadel erbij te kopen. Wil dochter heel graag, ze heeft heel hard gespaard dus we kopen het zadel samen.
Voor het K&M zadel hebben we saddlefit service erbij gehad naar alle tevredenheid. Alleen willen we voor het springzadel geen K&M of iets in die richting. En Heleen heeft minder aanbod in andere merken en 2e hands.

Aanstaande zaterdag komt Country Mill voor de 2e keer bij ons op stal. Die hebben we een aantal weken geleden een zoekopdracht gegeven. Alleen degene die er toen was, heeft het overgedragen aan een ander, Arno, die ineens foto's van onze pony vroeg en vandaag ineens appte met de vraag; 'jullie willen een springzadel, toch?'
Ehh.... we hadden wel wat specifieke vragen; een bruin springzadel, bepaald budget en je collega had onze pony bekeken. Het geeft me niet heel veel vertrouwen zo?
Uiteraard wacht ik zaterdag af, maar daarom de vraag; wie heeft er tips voor een goede zadelmaker in overijssel/drenthe met 2e hands aanbod in springzadels. (Pony staat in Ommen)

Hollander hoeft niet genoemd te worden, daar hebben we een hele slechte ervaring mee.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 20:06

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

marimba

Re: goede zadelmaker overijssel/drenthe springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 21:40

tom van den brink en stoker zadelmakerij, stoker springt zelf ook