Gisteren is tweespan bij mij geweest om mijn zadel op te vullen. Helaas bij het vullen kwamen we erachter dat de boom is gebroken.
Na overleg met mijn man (en geldschieter

Iemand ideeën?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
afkepieteke schreef:van den Bosch heb ik geen goeie ervaringen mee helaas. Zelf heb ik inderdaad mijn zadel via Zadellab van Tweespan, hele fijne service!
Ballard_L schreef:Van den Bosch hoor ik wel verschillende verhalen over. Ook qua aanpassen van het zadel, dus ik vind het lastig om daar een beslissing over te maken. Ik wil nu wel weer even een tijdje goed zitten.
Westeind had ik nog niet van gehoord, dus ga ik opzoeken!
xLiez schreef:Ik heb laatst westeind ruitersport bij mijn haflinger kruising gehad. Ze heeft enorm veel tweedehands zadels dus dat is heel erg fijn. Ik wou bruin en daar was iets minder keuze in maar ik heb een nieuw zaldi zadel bij haar besteld
Marije_1997 schreef:xLiez schreef:Ik heb laatst westeind ruitersport bij mijn haflinger kruising gehad. Ze heeft enorm veel tweedehands zadels dus dat is heel erg fijn. Ik wou bruin en daar was iets minder keuze in maar ik heb een nieuw zaldi zadel bij haar besteld
Welke merken tweedehands hebben ze? Ik vind zaldi super mooi, maar ben ook wel benieuwd of ze er wat tweede hands in hebben. Of andere fijne merken.
Marije_1997 schreef:Ballard_L schreef:Van den Bosch hoor ik wel verschillende verhalen over. Ook qua aanpassen van het zadel, dus ik vind het lastig om daar een beslissing over te maken. Ik wil nu wel weer even een tijdje goed zitten.
Westeind had ik nog niet van gehoord, dus ga ik opzoeken!
Van den Bosch vult in iedergeval niet op locatie. En dan moet je em ook zelf ophalen weer. Dat vind ik zelf echt poepservice. Verder is een pasconsult of controle heel vlot. Binnen een half uur tot een uur staat ze weer buiten zeg maar. Inclusief alles dan he
Ballard_L schreef:Even een update:
Ik ben vandaag naar Country Mill geweest en ben er weer vertrokken met een nieuw zadelsuper tevreden over hun service, de ruimte die ze daar hebben en de tijd die ze voor je nemen! Ik ben echt heel blij dat ik daar heen ben gereden!
[ [url=m/LETvIP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nielojram schreef:Ballard_L schreef:Even een update:
Ik ben vandaag naar Country Mill geweest en ben er weer vertrokken met een nieuw zadelsuper tevreden over hun service, de ruimte die ze daar hebben en de tijd die ze voor je nemen! Ik ben echt heel blij dat ik daar heen ben gereden!
Je bent met je paard naar cm geweest?
Je zadel ligt zo boven op de rug, op deze foto..
Nielojram schreef:Ballard_L schreef:Even een update:
Je bent met je paard naar cm geweest?
Je zadel ligt zo boven op de rug, op deze foto..
pillow schreef:Dan maar een goede foto plaatsen, want zo het nu lijkt, lijkt het niks.