Zadelkasten kopen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_AnnelotD

Zadelkasten kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 21:10

hoi,

ik ben opzoek naar een nieuwe zadelkast, waar ik genoeg ruimte heb voor mijn zadel, hoofdstel en behoorlijk wat dekjes. Ik heb alleen geen idee welke websites betrouwbaar zijn om te bestellen, kan iemand mij hiermee helpen? Hoeft niet perse nieuw te zijn dus als iemand nog iets heeft staan waar je vanaf wilt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:12

Ik heb mijn kast jaren geleden gekocht via zadelkasten.nl .. prima service en fijne kast. Kost even wat, maar gaat levenslang mee nog gok ik 8-)

Retjethorse

Re: Zadelkasten kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:14

Ik heb de mijne ook gekocht bij zadelkasten.nl. Heel tevreden van. Kost inderdaad wat meer, maar ze zijn stevig. Hebben ook heel veel keuze!

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:22

Hier hetzelfde. Bedrijf zit bij mij in het dorp. Betrouwbare mensen en kasten die een levenlang meegaan.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:51

_AnnelotD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-20 10:53

Weet iemand of die van de site cavalo ook goed zijn? En of de site betrouwbaar is?

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 11:06

Retjethorse schreef:
Ik heb de mijne ook gekocht bij zadelkasten.nl. Heel tevreden van. Kost inderdaad wat meer, maar ze zijn stevig. Hebben ook heel veel keuze!

Ik ook. Heb een mooie grote gekocht. Wel een flinke investering. Nu op stal gewoon een kast gekregen.

Zadelkast is ook goed weer te verkopen.
Maar ik heb besloten hem te houden. Hier doet hij nu dienst als opbergkast bij de fietsen

NAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 22:02

Ik heb ooit een kast gekocht bij zadelkasten.nl
Deze kasten zijn erg duurzaam, maar ik vond de indeling niet praktisch en de zadelsteunen niet fijn (geen buismodel)

Daarom heb ik recent een kast bij wood&play gekocht.
Fijn is dat je die helemaal zelf kunt aanpassen naar je wensen. Ik kan nog niets zeggen over de duurzaamheid, maar hout heeft natuurlijk een aantal nadelen. Het slot vind ik het zwakste punt. Ook kan je de deuren er zo uit tillen. Toch vind ik dit een fantastische kast, eindelijk ruimte voor al mijn spullen!
Het contact met de fabrikant was goed. Snel reactie op mijn vragen en binnen een paar weken geleverd.
Afbeelding

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 22:10

NAV schreef:
Ik heb ooit een kast gekocht bij zadelkasten.nl
Deze kasten zijn erg duurzaam, maar ik vond de indeling niet praktisch en de zadelsteunen niet fijn (geen buismodel)

Daarom heb ik recent een kast bij wood&play gekocht.
Fijn is dat je die helemaal zelf kunt aanpassen naar je wensen. Ik kan nog niets zeggen over de duurzaamheid, maar hout heeft natuurlijk een aantal nadelen. Het slot vind ik het zwakste punt. Ook kan je de deuren er zo uit tillen. Toch vind ik dit een fantastische kast, eindelijk ruimte voor al mijn spullen!
Het contact met de fabrikant was goed. Snel reactie op mijn vragen en binnen een paar weken geleverd.
[ [url=m/Gd4mYO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een zalig grote kast! Ziet er praktisch uit!
Bij ons op stal hadden we met houten kasten wel altijd last van muizenstrontjes achteraan in de kast. Nooit spullen kapot gebeten, maar je weet maar nooit.
Nu metalen kasten en geen muisjes of resten daarvan meer gezien.

Wij hadden onze kast bij de plaatselijke ruitershop gehaald.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 22:28

Ik heb er 1 van hetpakhuisruitersport.nl.
1 wieltje heeft het begeven maar de kast wordt ook redelijk vaak verhuisd.
Ik vind het een prima kast. Heb hem zelf geschilderd en hij is zilver aan de buitenkant. Twee grote ligplanken, twee kleine ligplanken, zadelsteun erin en twee hoofdstel hangers aan de deur. Slot stelt weinig voor.