Ik ben per direct op zoek naar een plek voor mijn paard in omgeving Rotterdam/Den Haag waar zij bij voorkeur 24/7 vrij kan bewegen.
Waar ze nu staat worden paarden ondanks alle afspraken toch vooral 23/7 binnen gehouden

Wat ik zoek:
- zoveel mogelijk buiten, sowieso 24/7 buiten in de zomer en tenminste overdag buiten in de winter (in een ruime paddock met andere paarden) uiteraard in beide gevallen ook met voldoende ruwvoer.
- verlichte buitenbak + wat springmateriaal
- uitrijmogelijkheden / ruiterpaden in de buurt
- alle extra voorzieningen voor de ruiter zijn mooi meegenomen maar geen noodzaak

- tenminste halfpension, bij voorkeur all-in, kleinigheden zoals zelf krachtvoer / hooinetten klaarzetten zijn sws geen probleem
- het hoeft vanzelfsprekend geen drukke manege te zijn, maar het zou wel leuk zijn als er iemand is om samen mee te lessen / buitenrijden oid. Ik rij zelf wat dressuur en springen maar veel verder dan B verwacht ik niet te komen

- per direct een stal / plek in de wei vrij!
- prijs - max €400 (mits echt all-in) bij voorkeur rond €250-300
Het gaat om een lang volwassene KWPN merrie, hartstikke braaf en makkelijk in omgang.
Mijn zoekgebied is ongeveer binnen de lijnen Rotterdam - Hoek van Holland - Den Haag - Leiden - Gouda. Ik woon voorlopig in Leidschendam dus het liefst hier om de hoek maar ivm privé situatie moet de afstand vanuit Rotterdam ook te doen zijn (max 30km).
Alvast bedankt! het heeft echt spoed met het oog op het welzijn van mijn paard.