Ervaring handelsstal in Alphen-Chaam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Memento

Ervaring handelsstal in Alphen-Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-20 18:33

Iemand ervaring met handelsstal Val het Paardenhoefje?

Esther2510

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:22

Hoi, ik heb er geen ervaring mee maar ga binnenkort ook dus zit met de zelfde vraag als jou. Ben je ondertussen al geweest of nog niet?

Delaja

Re: Ervaring handelsstal in Alphen-Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:42

Ik ben ook benieuwd. Zag een leuk paard voorbij komen, maar kan verder weinig over de stal vinden...

Esther2510

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:45

Ja ik ook welk paardje heb je op het oog?

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 15:19

Esther2510 schreef:
Ja ik ook welk paardje heb je op het oog?

Niet direct eentje nu, zag een tijdje geleden een die me opzich wel leuk leek, maar door het gebrek aan informatie niet achteraan gegaan.

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 15:25

Wij zijn er in oktober geweest, was een positieve ervaring, ik stuur je een pb met meer info.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 19:52

Momenteel hebben ze een leuke merrie te koop waarvan het verhaal niet klopt. Nu of zij daarvan op de hoogte zijn, laat ik nog in het midden want zij hebben de merrie ook elders gekocht maar deze merrie is iets minder braaf dan gezegd.

Bentley26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:36

Stuur maar pb... als je info wilt.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:38

Bentley26 schreef:

Is dit algemeen, of een reactie op wat ik schreef?

Bentley26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:45

Lukasje schreef:
Bentley26 schreef:

Is dit algemeen, of een reactie op wat ik schreef?

Ik geef alleen info via pb. Voor degene die dat willen.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 20:55

Ja oke dan, zal je dezelfde vraag stellen per pb

Kjell80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:12

Wij hebben ons paard hier gekocht.
Ik raadt ze eerlijk gezegd niet aan.
Ten eerste klopte de leeftijd al niet wat op het paspoort stond en is ze enorm angstig onder het zadel.
Ze kent het wel, maar is heel onzeker. Ze reedt daar bitloos, gevraagd of ze met bit kon. Dat was geen probleem. Toen we dat thuis eenmaal wilde doen, raakte ze helemaal in paniek.
1 ding klopte gelukkig wel, en dat is dat ze heel lief is.
Maar eerlijk is eerlijk, ze hadden haar niet aan ons moeten verkopen als 1ste paard voor onze dochter.
Ik zal er nooit meer een paard kopen en ook niet aanraden. En ik heb meerdere verhalen gehoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:25

Iemand bij ons op stal had er een vandaan die droes en influenza bleek te hebben.

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 19:29

xaniekkkkx schreef:
Hey, ik heb even snel dit account aangemaakt om je dit te vertellen. Val het paardenhoefje stond eerst onder de naam stal pompveld.. zoek de stal maar op, de recensies zijn niet al te best..

Stal Pompveld zit in Almkerk

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:06

Ik denk het niet. Ik heb op stal Pompveld eens gezocht en daar was dan een website van een manege en heb die foto's bekeken. Het ziet er daar bij het Paardenhoefje anders uit en het is ook op een andere plaats.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:25

Balte schreef:
Ik denk het niet. Ik heb op stal Pompveld eens gezocht en daar was dan een website van een manege en heb die foto's bekeken. Het ziet er daar bij het Paardenhoefje anders uit en het is ook op een andere plaats.

En ene Haastrecht op martkplaats?
Deze persoon schijnt wel bij stal pompveld te horen, ze biedt nu geloof ik ook 2 paarden te koop aan..

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 20:31

Bij mij gingen er wel wat red flags omhoog. Vrijwel alles wat ze hebben aangeboden over een bepaalde periode toen ik voor een bekende aan het rondkijken was was "braaf en door iedereen te rijden" en dan ook nog eens verdacht lage prijzen. Toen ik vroeg waarom de prijs laag was (denk aan 1500 euro voor een paard rond de 1.65 dat doodbraaf zou zijn en volgens mij rond de 12 was) was dat "omdat er geen speciale gangen op zitten". Een gezond paard met goed karakter en die grootte en leeftijd gaat niet voor zo'n bedrag weg, ook al beweegt hij niet speciaal, dus dat zegt voor mijn gevoel genoeg.

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 09:34

_Mir schreef:
Balte schreef:

En ene Haastrecht op martkplaats?
Deze persoon schijnt wel bij stal pompveld te horen, ze biedt nu geloof ik ook 2 paarden te koop aan..

Geen idee, ik woon in België dus kijk haast nooit op Marktplaats ;) .
Het is me wel een keer opgevallen dat een opvallend getekende bonte zowel door hun werd aangeboden als in een andere advertentie in een andere stal. Mijn geheugen laat me een beetje in de steek maar ik denk dat een deel van de foto's zelfs hetzelfde was of dat ik het dier aan de aftekeningen herkende. Het was in ieder geval hetzelfde paard.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:20

Moderatoropmerking:
Ik heb enkele berichten verwijderd. Op ED is het de bedoeling dat je alleen ervaringen uit eerste hand plaatst en geen 'van horen zeggen' verhalen

sandrabmg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:43

val t paardenhoefje gebruikt de locatie van stal deray/indora stable maar deze twee staan dus helemaal los van elkaar heb ik begrepen.
in de opgelicht paarden groep op facebook wordt er niet positief over val het paardenhoefje gesproken.
Ik ben zelf bij indora stable geweest (Alphen Chaam), leuke draver gezien en ook op gereden, helaas negatief aankoopadvies gekregen van de DA.
ik heb wel netjes mijn aanbetaling teruggekregen.

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:49

sandrabmg schreef:
val t paardenhoefje gebruikt de locatie van stal deray/indora stable maar deze twee staan dus helemaal los van elkaar heb ik begrepen.
in de opgelicht paarden groep op facebook wordt er niet positief over val het paardenhoefje gesproken.
Ik ben zelf bij indora stable geweest (Alphen Chaam), leuke draver gezien en ook op gereden, helaas negatief aankoopadvies gekregen van de DA.
ik heb wel netjes mijn aanbetaling teruggekregen.

Als ik dit opzoek, zie ik inderdaad foto's van de locatie waar wij voor een volbloedmerrie zijn gaan kijken.

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 13:05

Ze doen wel samen met pompveld, dat is me door de vrouw van pompveld zelf gezegd en die kreeg inderdaad die week paarden binnen die in chaam stonden.

Kellyamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 13:56

Ooh neen ik had bij hun een paard gekocht en voor de helft betaalt al cash en ging de rest nog storten na paar dagen om te zien of het bij ons ging.
Paard viel iedereen aan steigeren enal en hebben hun laten weten of ze het paard terug wouden komen halen. Ze gingen het paard komen halen gisteren om 16u en ik ging ik de ochtend naar mijn weide en zag dat mijn slot was doorgeknipt en 2 mannen van die stal hadden mijn andere paard en het paard dat ik van hun gekocht vast met halsters. Meteen politie erbij gehaald en ik heb maar €600 van de €1500 teruggekregen de rest gingen ze terug storten is akkoord met politie opgemaakt maar ben overal geblokkeerd

Kort verhaal

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 14:00

Wow Kellyamor!
Euh, of je het resterende geld ooit zal terug zien? :evaw:

Kellyamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 14:02

Lukasje schreef:
Wow Kellyamor!
Euh, of je het resterende geld ooit zal terug zien? :evaw:

Ik vrees ervoor is wel een papier door hun ondertekend en ga proberen met advocaat maar vrees ervoor want ben zelf van belgie dus hopelijk wel maar ik vrees er zelf voor