Hallo iedereen,Aangezien mijn pony binnenkort verkochy zal worden vind ik het leuk om nog wat mooie fotos van haar te hebben.Hiervoor ben ik opzoek naar een fotograaf die portretfoto's maakt en het loefst een niet al te hoge prijs daarvoor vraagt.Ik kan haar meenemen naar een andere plaats maar de foto's zouden ook gemaakt kunnen worden bij ons in de buurt.Is er iemand met tips??Alvast bedankt
Je kunt het beste op Instagram kijken denk ik, hier zitten veel fotografen actief op.Ook wat kleinere (goedkopere) fotografen.Ik ken zelf bijna alleen mensen uit gelderland omdat ik daar zelf ook vandaan kom.
Mocht je op locatie kunnen komen, ik bied photoshoots aan tegen een laag tarief (v.a €35) voor meer informatie mag je mij wel een PB sturen.
als je emmaemerelle op instagram zoek, zij maakt prachtige foto's (waarschijnlijk niet heel goed koop)
Iris van Meijl zit in die regio en die fotografeert ook door, die kun je heel makkelijk boeken via haar website.
Iris en Emma zijn wel duur, de foto's zijn het zeker waard.Maar je dan wel rond de €150 of meer kwijt