Stalling omgeving Pijnacker, Berkel, Bergschenhoek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heyhallohey

Stalling omgeving Pijnacker, Berkel, Bergschenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-20 20:04

Hoi allemaal,

Sorry als hier al een topic van is.

Voor mijn KWPN-merrie van 1.63 groot ben ik op zoek naar een stal in de omgeving van Pijnacker. Wij starten M1 en zijn daar ook voor aan het doortrainen.

Hebben jullie tips en namen van stallen in deze omgeving waar je prima faciliteiten hebt en goed/genoeg (ruw)voer die niet duurder zijn dan 400-450 euro per maand.

Alvast bedankt!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:35

Wij vallen binnen je budget, bieden goed en voldoende ruwvoer. We zitten in Stompwijk ( 20 min van Pijnacker )

We hebben een 20x60 eb en vloed bak, onze binnenbak is kleiner, dat is mogelijk een minpunt qua faciliteiten.

En: qua sfeer zijn we geen echte dressuurstal, er rijden ook mensen Z hoor, maar er word ook aangespannen, western, endurance en vooral veel recreatief gereden.

Er zijn bij ons wel eens dressuurruiters weg gegaan omdat ze de onderlinge competitie misten.

Nou, tot zover heb ik zelf alle redenen genoemd om niet bij ons te komen staan( goede verkooptechnieken heb ik :') ) .

Voor redenen om wel bij ons te komen staan:
Www.staldegroenemeer.nl

Simbaa

Re: Stalling omgeving Pijnacker, Berkel, Bergschenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 20:47

Stal Westerman? Waarschijnlijk wel een wachtlijst. Is Schiedam anders te doen voor je?

Verder heb je nog Palexine en Prinsenstad, maar denk dat je die zelf al gevonden had :)

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-20 10:30

Simbaa schreef:
Stal Westerman? Waarschijnlijk wel een wachtlijst. Is Schiedam anders te doen voor je?

Verder heb je nog Palexine en Prinsenstad, maar denk dat je die zelf al gevonden had :)

Palexini had ik nog niet op mijn lijstje staan, thanks!
Prinsenstad is volgens mij duurder dan wat ik kan betalen helaas, maar ga ik ook eens uitzoeken.

Westerman is idd vol, helaas

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-20 10:31

ruitje schreef:
Wij vallen binnen je budget, bieden goed en voldoende ruwvoer. We zitten in Stompwijk ( 20 min van Pijnacker )

We hebben een 20x60 eb en vloed bak, onze binnenbak is kleiner, dat is mogelijk een minpunt qua faciliteiten.

En: qua sfeer zijn we geen echte dressuurstal, er rijden ook mensen Z hoor, maar er word ook aangespannen, western, endurance en vooral veel recreatief gereden.

Er zijn bij ons wel eens dressuurruiters weg gegaan omdat ze de onderlinge competitie misten.

Nou, tot zover heb ik zelf alle redenen genoemd om niet bij ons te komen staan( goede verkooptechnieken heb ik :') ) .

Voor redenen om wel bij ons te komen staan:
https://Www.staldegroenemeer.nl

thanks:) ik kijk heel even of het ook te doe is qua afstand voor mijn bijrijdster. Klinkt in ieder geval erg goed!

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 10:32

Iets de andere kant op maar wellicht het overwegen waard: Verboon in Schipluiden

Simbaa

Re: Stalling omgeving Pijnacker, Berkel, Bergschenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:01

En anders stal Zeeuw Schiedam?

Geen 20x60 bak, maar wel een goede 20x40 bak. Drie keer per dag ruwvoer en in de zomer volop weidegang. Ligt naast de ruiterpaden. Het enige nadeel vind ik de beperkte paddocktijd in de winter, maar ik weet niet hoe belangrijk je dat vindt.