App/systeem voor paardenbeheer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JulieP

App/systeem voor paardenbeheer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-20 21:30

Als kip zonder kop durf ik regelmatig dingen te vergeten. Ik ben een enorme fan van agenda's, planners, lijstjes puur omdat ik anders in chaos leef. Maar ik ben ook fan van de natuur en probeer mijn papiergebruik te minderen {:}

Een tijdje geleden kwam het bestaan van apps die je helpen met het beheer van paarden naar boven. Daar kon je per paard een file in bijhouden met gezondheidsgegevens en herinneringen voor de smid, ontworming etc. Je kon financiën bijhouden, (trainings)schema's maken, een adresboekje met hoefsmid, ... Lijkt me echt enorm handig!

Iemand ervaring met zulke apps? Pro's en cons van bepaalde merken?

Ik had zelf eens gegoogled, en equimanager zag er echt compleet en handig uit. Zijn er (gratis) alternatieven? Of is het echt een goed systeem?

Groetjes!!

JulieP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-20 21:33

Equilab ziet er me ook wel fijn uit, maar focust zich precies enkel op het trainingsaspect. Equimanager is niet echt iets voor mij gezien ik geen bedrijf ben, maar gewoon een particulier met twee paarden.
Laatst bijgewerkt door JulieP op 19-04-20 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 21:33

Ik heb stalmanager eens gebruikt, vond ik een fijne app. Ik heb een gratis versie gebruikt en die was al erg compleet vond ik.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 10:30

ik heb een exel bestand gemaakt waarin ik eea verwerkt heb