Ervaringen Horse in Mind

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XxLMMxX

Ervaringen Horse in Mind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 18:59

Ik zit eraan te denken lid te worden van horse in mind.
Zijn hier al bokkers lid van?
En ervaren jullie het als een toevoeging?
Er is natuurlijk al heel veel informatie op bokt te vinden, dus ik zoek wel echt verdieping.
Zijn er geen ervaringen dan moet ik het maar gewoon eens een maandje uit gaan proberen.
Ik ben benieuwd

NienkeV1994

Re: Ervaringen Horse in Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 20:58

Ik was lid en vind de content die Horse In Mind maakt zeker interessant :j Toch moet ik zeggen dat ik de content voor leden niet zo vaak bekeek. Ik heb mijn lidmaatschap inmiddels ook opgezegd, deels ook omdat het voor mij het geld niet waard was, want ik wilde bezuinigen op mijn maandelijkse kosten. Toen was dat lidmaatschap wel iets wat ik heb laten vallen. Er staat zeker wel interessante content op. Of het de moeite waard is kun je zelf het beste beoordelen. Op Instagram zie je regelmatig voorbij komen wat voor onderwerpen aan bod komen voor leden. De content die ze maken vind ik zeker interessant en uitgebreid, in die zin heb ik er zeker wat van geleerd, maar dat doe ik ook van Rianne's podcasts en de gratis webinars van de afgelopen weken :)

Zelf vind ik de site ook behoorlijk onhandig en lastig om te vinden wat ik zoek.

XxLMMxX

Re: Ervaringen Horse in Mind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 22:36

Bedankt voor je bericht!
De onderwerpen klinken super interessant.
Maar ik moet dan wel echt ook ervoor gaan zitten regelmatig. Anders zie ik al gebeuren dat ik straks lidmaatschap heb, maar nooit kijk...
En wij zijn ook wel bezig met onze financiën. Dus ik wil inderdaad mijn geld graag uitgeven aan dingen die ik ook nuttig gebruik.