Na de corona tijd ben ik van plan een paard te kopen. (Lijkt mij handiger nu nog even te wachten, omdat het natuurlijk een beetje een gekke tijd is.)
Nu ben ik vast aan het oriënteren op stallingen. (Heb ik ook nog wat te doen haha)
Omdat dit mijn 1e paard zal zijn, ben ik hier echt nog niet helemaal in thuis. Daarom ook dat ik jullie even om wat advies vraag

Mijn voorkeur gaat denk ik uit naar een halfpension. Ik weet echter niet of het gebruikelijk is dat je dan eventueel elkaar helpt? Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld dat iedereen een paar dagen/dagdelen de paarden buiten zet of voert. Dat lijkt mij namelijk ideaal in combinatie met mijn onregelmatige werk.
Hoe doen jullie eigenlijk een halfpension in combinatie met werk?
Stel je paard staat ergens gestald en je moet zelf voeren, uitmesten en paard buiten zetten en binnenhalen en daarnaast werk je natuurlijk ook nog. Hoe doen jullie dat dan zo'n beetje?
En weten jullie wellicht een halfpension in de Bollenstreek (voorkeur Noordwijkerhout)?
Liefst kleinschalig met uitrijmogelijkheden en buitenbak. Een die wel betaalbaar is (onder de 300 euro, als dat mogelijk is). Verder is een binnenbak ook wel prettig (niet per se noodzakelijk).
Alvast bedankt