Hoi, Weet er iemand een leuke gezellige stalling rondom eindhoven veldhoven? Het gaat om 2 shetlanders van een vriendin van mij (zonder bokt). Ze zoekt een stal, waar de pony's naar de wei gebracht worden en gevoerd worden. Ik hoor graag jullie ervaringen!
Bedankt! Ik wist niet zo goed waar deze thuis hoorde!
Elinexx
Geplaatst: 14-04-20 20:15
Het is handig als je haar wensen wat meer beschrijft, waar is ze precies naar op zoek? Wil ze een binnenbak, buitenbak, een binnenstal of alleen een weiland? Wil ze aan het bos zitten of maakt dat niet uit? Wat is haar budget?
Ik woon zelf in Eindhoven en ken wel redelijk wat stallen in de omgeving dus als je wat uitgebreider beschrijft waar ze naar op zoek is dan kan ik misschien wel helpen.
Heb het even gevraagd en of inloop stal of stal voor de nacht. Bak geen muts alleen een fijne stal. Alles is mooi mee genomen. Wel uitrij mogelijkheden om onder andere te wandelen in de bossen/ mennen
Zou je niet beter kunnen kijken naar een weide aan het bos met een schuilstal? Ik zou evt iemand in heeze weten die nog wel plek heb in heeze. Weet alleen de VP niet
xDaninex
Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-20 09:48
BOKTMANDYY schreef:
Zou je niet beter kunnen kijken naar een weide aan het bos met een schuilstal? Ik zou evt iemand in heeze weten die nog wel plek heb in heeze. Weet alleen de VP niet
Dat is ook helemaal prima!
BOKTMANDYY
Geplaatst: 15-04-20 18:50
xDaninex schreef:
BOKTMANDYY schreef:
Dat is ook helemaal prima!
Is heeze te doen voor haar ? Dan stuur ik je een pb met contact gegevens