Gezocht: fijne instructie Nijmegen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

piffgek

Gezocht: fijne instructie Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-20 09:30

Hoi,

Ik ben op zoek naar een leuke instructrice/instructeur om mij te begeleiden in de dressuur. Ik vind het belangrijk om te "puzzelen" met mijn paard en niet te geforceerd een houding te willen rijden. Iemand die kan helpen met rechtrichten, sterker maken en hulpen verfijnen.

Wie o wie weet een leuke instructeur? :D

Britta31

Re: Gezocht: fijne instructie Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:04

Ik heb heel veel geleerd van Jolien van Ballegooijen van Hippische Centrum in Groesbeek.

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:48

Doreen Proos uit Bemmel. Heb een jaar les gehad van haar, nooit over 'de houding' gehad. Wel juist heel veel rechtrichten, en 'fluisterhulp' was zo ongeveer haar stopwoord!

piffgek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 17:42

nessinator schreef:
Doreen Proos uit Bemmel. Heb een jaar les gehad van haar, nooit over 'de houding' gehad. Wel juist heel veel rechtrichten, en 'fluisterhulp' was zo ongeveer haar stopwoord!

Dat klinkt interessant! Ik ga is zoeken

piffgek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 17:42

Britta31 schreef:
Ik heb heel veel geleerd van Jolien van Ballegooijen van Hippische Centrum in Groesbeek.

Dankjewel ik ga haar opzoeken!

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:01

Welke kant van Nijmegen? Ik kom ook weleens in die omgeving. Ik ben erg van het netjes communiceren met je paard, niet afdwingen maar zorgen dat hij begrijpt wat hij moet doen en je paard zowel fysiek als mentaal gezond houden.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:03

Karin Bretz super fijne instructrice :) rustig en legt goed uit

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:10

Romy Huisman! Zij heeft kennis van dressuur, rechtrichten (onder het zadel en vanaf de grond, academische rijkunst) en working equitation.
Al jaren les van haar gehad met diverse paarden en ze weet altijd de juiste manier te vinden afgestemd op het paard en zijn lichamelijke (on)mogelijkheden. Een paard fysiek en mentaal laten groeien op een ontspannen, vriendelijke maar ook duidelijke en oprechte manier, zo zou ik haar lessen het beste kunnen omschrijven. :)
Ze komt vanuit Elst, dus ik ga er vanuit dat ze ook in Nijmegen komt, voor mij komt ze naar Arnhem.
https://www.romyhuisman.nl/priveles/

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:16

Suliko schreef:
Romy Huisman! Zij heeft kennis van dressuur, rechtrichten (onder het zadel en vanaf de grond, academische rijkunst) en working equitation.
Al jaren les van haar gehad met diverse paarden en ze weet altijd de juiste manier te vinden afgestemd op het paard en zijn lichamelijke (on)mogelijkheden. Een paard fysiek en mentaal laten groeien op een ontspannen, vriendelijke maar ook duidelijke en oprechte manier, zo zou ik haar lessen het beste kunnen omschrijven. :)
Ze komt vanuit Elst, dus ik ga er vanuit dat ze ook in Nijmegen komt, voor mij komt ze naar Arnhem.
https://www.romyhuisman.nl/priveles/

Indd Romy of Doreen ze zijn beide heel fijn en niet van het betere hang en trek werk.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 17:29

Is Anne Muller nog in de buurt genoeg? Ik weet niet of ze op locatie komt of dat je misschien daar heen moet, maar het is wel de moeite waard imo. Precies wat je vraagt. Haar site is Akasha Rijkunst.

piffgek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-20 21:54

Ah super allemaal, dankjulliewel voor jullie suggesties! Genoeg om op te zoeken en proberen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 22:35

Anders misschien nog rianne dekker?