Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EllyC schreef:Ik hoor wel eens mensen over een opfok in Oude Tonge......... weet niet precies waar maar indien interesse kan ik dit wel bij iemand opvragen.
F_inley schreef:Stal Verboon in schipluiden. Het super groot ook niet heel kleine. In de zomer 24/7 op het land met veel controle en in e winter gaan ze een grote overdekte paddock in. Ze gaan super met ze om mijn pony heeft er echt een hoop geleerd en je mag er altijd bij en in de winter mag je ze ook uit de groepsstal halen zelf
dianaw33 schreef:Toevallig ben ik vorige maand aan het zoeken geweest voor een hengstje van dezelfde leeftijd en ik wil je niet ontmoedigen, maar mij is het niet gelukt, alles zit vol en ze nemen liever geen hengsten in een bestaande groep.
NadiaM schreef:Nee hier ben ik ook beetje bang voor...
Hoe ga jij het nu 'oplossen'?dianaw33 schreef:Toevallig ben ik vorige maand aan het zoeken geweest voor een hengstje van dezelfde leeftijd en ik wil je niet ontmoedigen, maar mij is het niet gelukt, alles zit vol en ze nemen liever geen hengsten in een bestaande groep.
Lau07 schreef:Er zit in Stad aan 't Haringvliet nog een opfokker (vlakbij AniCare). Volgens mij werken die onder de naam Paardenopfok GO (Of PGO). Ik heb hier echter geen ervaring mee en ik ken ook geen mensen die ervaring met dat bedrijf hebben, dus geen idee of het goed of slecht is.