Bokkers met corona

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Niello

Bokkers met corona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-20 09:04

Zijn er Bokkers met corona? Hoe gaat het met jullie en hoe verloopt jullie ziekteproces?

Monica72

Re: Bokkers met corona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 09:07

Geen Corona hier wel bronchitis... heel handig met het doen van boodschappen... 1 hoestbui en ik heb alle ruimte om me heen iedereen vlucht....

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 09:16

Monica72 schreef:
Geen Corona hier wel bronchitis... heel handig met het doen van boodschappen... 1 hoestbui en ik heb alle ruimte om me heen iedereen vlucht....

Hoe weet je dat het geen corona is , ben je getest?

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 09:21

Rizette schreef:
Monica72 schreef:

Hoe weet je dat het geen corona is , ben je getest?

Hoe weet je dat het wel Corona is ze testen nog amper voornamelijk alleen als je in het zh ligt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 09:26

Ze testen ook als je niet in het ziekenhuis ligt. Daarom is er nu schaarste in de testen. Maar er is bijna een nieuwe test, alleen kan die pas plaatsvinden in een later stadium van corona.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 09:47

Ik zit thuis met milde klachten. Heb een beetje verhoging, hoest en heb keelpijn. Al weet ik niet zeker of dat laatste er ook onder valt.

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 10:13

Keelpijn is juist een symptoom. Ik heb dezelfde klachten, wel naar HA geweest, die zei dat het corona kan zijn, maar mijn klachten waren niet ernstig genoeg om echt te testen. Dus uitzieken en niet naar buiten... Ik mis mijn stinkdier nu al...

alysha92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 10:19

Ik zit ook thuis, werk als vpk in ziekenhuis, heb milde klachten, ben niet fit en vooral snel buiten adem. Zolang ik niet teveel doe is het te doen.
Ik wacht op bericht wanneer ik getest ga worden, vanwege mijn klachten maar ook uit voorzorg omdat ik op hoog risico afdeling zit En daar ook besmettingen zijn geweest

Ik heb zelf wat kwetsbare longen en vaker bronchitis gehad, maar dit voelt echt anders en zit hoger in de luchtwegen

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 10:27

Slotje. Dit topic hoort niet in dit forum.