Ik ben opzoek naar een zadelpasser in de omgeving van Dedemsvaart.
Zoek iemand die op locatie kan komen en tweedehands zadels heeft liggen!
Dus iemand ervaring met een goede in de buurt?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyshely schreef:De zadeladviseur vinden wij een hele fijne uit hollandseveld volgens mij
Tyshely schreef:De zadeladviseur vinden wij een hele fijne uit hollandseveld volgens mij
Nielojram schreef:Tyshely schreef:De zadels bleken ontzettend scheef te zijn, dit kon iedere leek met het blote oog van 10 meter afstand zien, maar zij zag het niet.
Hoe ontzettend onwetend was jij en de vele lotgenoten dan, als leken al konden zien dat de zadels scheef waren?
Nielojram schreef:Tyshely schreef:De zadels bleken ontzettend scheef te zijn, dit kon iedere leek met het blote oog van 10 meter afstand zien, maar zij zag het niet.
Hoe ontzettend onwetend was jij en de vele lotgenoten dan, als leken al konden zien dat de zadels scheef waren?
Laux schreef:Onwetend..?We hadden het zelf vrijwel meteen ontdekt en hebben haar hier op gewezen, alsnog wilde ze het eerst niet zien. We hebben er amper mee gereden. Dat een zadelmaker niet in staat is om een passend zadel aan te meten en ook niet in staat is om het fatsoenlijk op te vullen is veel schokkender. We halen er niet voor niets een ‘professional’ bij, ik ben immers geen zadelmaker van beroep en heb hier ook niet voor geleerd.
Niet zomaar dingen roepen, er gaat tegenwoordig al genoeg fake news rond.