Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goldie schreef:Wij verhuizen per 1 mei naar 't trappelend, oudkarspel. Enige wat ik jammer vind is dat de spuitplaats dus geen warm water heeft. Maar de rest was allemaal naar m'n zin dus die eis heb ik laten varen.
Even printscreen toegevoegd:
[ [url=m/i1BEH7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil je perse een binnenbak, dan zou je in dirkshorn kunnen kijken bij Schagerwaard, al weet ik niet precies of dat binnen/buiten je reisafstand valt.
https://www.landgoedschagerwaard.nl/pensionstalling/
Caira schreef:Goldie schreef:Wij verhuizen per 1 mei naar 't trappelend, oudkarspel. Enige wat ik jammer vind is dat de spuitplaats dus geen warm water heeft. Maar de rest was allemaal naar m'n zin dus die eis heb ik laten varen.
Even printscreen toegevoegd:
[ [url=m/i1BEH7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil je perse een binnenbak, dan zou je in dirkshorn kunnen kijken bij Schagerwaard, al weet ik niet precies of dat binnen/buiten je reisafstand valt.
https://www.landgoedschagerwaard.nl/pensionstalling/
Die bak daar is wel erg fijn
xxxmh schreef:Ik weet in Castricum wel een stal alleen in de winter op de paddock krijgen ze geen hooi. De rest doet wel aan je eisen, 20x40 binnenbak, 20x60 buitenbak, zomers wei en winter paddock, vlak bij duin, nu 2 longeerbakken maar krijgen binnenkort overdekte longeerbak erbij. Buiten en binnen stallen.
Nielojram schreef:xxxmh schreef:Ik weet in Castricum wel een stal alleen in de winter op de paddock krijgen ze geen hooi. De rest doet wel aan je eisen, 20x40 binnenbak, 20x60 buitenbak, zomers wei en winter paddock, vlak bij duin, nu 2 longeerbakken maar krijgen binnenkort overdekte longeerbak erbij. Buiten en binnen stallen.
Ze zoekt een fijne stal.
XxLMMxX schreef:Informeer eens bij stal jonker. Ik heb er nooit gestaan maar hoor wel tevreden verhalen. Heeft een binnenbak. Doen ze alles voor je qua uitmesten, binnen en buiten zetten, krachtvoer geven. Longeerbak ook aanwezig. Zomers 24/7 weidegang. Swinters overdag paddock met hooi. Ik weet niet of het grote kuddes zijn. En ik weet ook niet hoe goed geventileerd de stallen zijn.
Ik wil je ook wel informatie geven over de stal waar ik zelf sta. Maar alleen in pb. Ik ben uiteraard tevreden over de stal.