Zomerweidegang omgeving Den Haag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kokoskoekje

Zomerweidegang omgeving Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-20 13:20

Al eerder plaatste ik een topic omdat ik op zoek was naar een stalling met weidegang/buiten/paddock in deze omgeving maar helaas heb ik tot de dag van vandaag nog niks passends gevonden :+

Dus ik gooi het over een andere boeg en zoek nu eerst voor de zomermaanden weidegang in deze omgeving.
Welke stallingen bieden deze optie? Mag met ‘snachts naar binnen maar ook 24/7 buiten mits schuinstaande/beschutting en toezicht aanwezig.

Stal de Groene Meer en de Karperhoeve staan al op het lijstje.

mavantos

Re: Zomerweidegang omgeving Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 07:58

Olsthoorn Stables in Schipluiden en aan dezelfde weg zitten ook Verboon en Langelaan.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 12:15

Ik begrijp uit je bericht dat je niet gewend bent aan het paardenhouden in de randstad. Weidegang met schuilgelegenheid is hier niet te vinden, puur omdat er niet gebouwd mag worden op het land.
Richting het voorjaar komen er meestal op marktplaats wel wat advertenties voor zomerweidegang. Hier zit meestal verder niks bij.

Misschien kan je nog bij de Kasteelhoeve in Voorschoten kijken, zij hebben nog wel eens een box vrij en bieden 24/7 weidegang in de zomer.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 10:15

mavantos schreef:
Olsthoorn Stables in Schipluiden en aan dezelfde weg zitten ook Verboon en Langelaan.

In Midden Delfland zitten wel meer stallen die dit zomers aanbieden. Zo ook ‘t Einde en Stal Zeeuw. Is wel wat verder weg.

waikiki_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 10:48

Aan welke kant van den haag zoek je iets? Ik heb zelf een tijdje in den haag gewoond en mijn paard op 25 minuten rijden met de auto gestald zodat die inderdaad weidegang had in de zomer (24/7 en snachts op stal beide mogelijk). Maar ik woonde in bezuidenhout dus ik zat vrij snel op de A4/A44.