Ik ben op zoek naar een plek waar ik af en toe een vrachtwagentje kan huren. Weet iemand of er iets dergelijks te vinden is in de regio?
Ninx schreef:Ik ben op zoek naar een plek waar ik af en toe een vrachtwagentje kan huren. Weet iemand of er iets dergelijks te vinden is in de regio?Noord-Holland is deels ook nog wel een optie.Ik ga uit van een cirkel van zo’n 20 km rond Hilversum
Buiten je zoekgebied maar Anemone verhuurt deze wagentjes. En in loosdrecht zit wel een fijne verhuurder van combinatie auto+trailer.
MyrtheJ schreef:Buiten je zoekgebied maar Anemone verhuurt deze wagentjes. En in loosdrecht zit wel een fijne verhuurder van combinatie auto+trailer.Ja, dat is inderdaad toch al snel een klein uur rijden.Weet jij wie die auto/ trailer combi verhuurt toevallig?
MarjanB schreef:Volgens mij heeft ww horsetrucs een huurwagentje. Zitten in omgeving Nijkerk.Nijkerk is goed te doen! Thanks!!
MyrtheJ schreef:Even opgezocht, dat is Neefbak autoverhuur in Loosdrecht.Ah ja, die zitten tegenwoordig daar natuurlijk. Top. Ik ga even informeren!