Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lukasje schreef:Ik woon zelf in Belgisch Noord-Limburg maar zou je aanraden de grens over te stappen en je shet naar VdB Stables te brengen in Someren. Berry van den Bosch beleert professioneel, heeft een mooie accommodatie en doet het beleren op een fijne manier.
Heb je zelf al tuig en sulky?
Jazzie03 schreef:@lukasje en @Nouvel: ik heb contact met hun gehad en ze hebben inderdaad geen spullen voor een shetlander dus dat is geen optie meer. Ook liggen hun prijzen boven mijn budget... zeker omdat ik geen wedstrijden wil gaan rijden en het gewoon voor in het bos te rijden is.
Lukasje schreef:Jazzie03 schreef:@lukasje en @Nouvel: ik heb contact met hun gehad en ze hebben inderdaad geen spullen voor een shetlander dus dat is geen optie meer. Ook liggen hun prijzen boven mijn budget... zeker omdat ik geen wedstrijden wil gaan rijden en het gewoon voor in het bos te rijden is.
En daar vind ik dat je met je opvatting van mennen totaal verkeerd zit. Juist voor in het bos, daar waar je er alleen voor staat en geen vat hebt op wat je tegen komt, moet je paard super koetsmak zijn. Hier mag je echt niet op een paar centen beknibbelen hoor!
En Berry noch Glenn maken onbeleerde paarden wedstrijdklaar, ze zetten ze op een correcte manier in het tuig en voor de koets.
Nee, als ik dan toch een ongeluk met de wagen moet krijgen, laat het dan aub op een wedstrijd zijn.
Vrees ook dat Ruben niet uitgerust zal zijn voor een kleintje maar wel het proberen waard om te contacteren natuurlijk.
Ah! Wie wèl uitgerust is voor mini’s en ook al meerdere kleintjes betuigd heeft, is Valerie Deweer, de vrouw van Gerard Leijten. Zij zit een eind weg, tegen Kortrijk aan, maar dat is zeker de moeite om te proberen! Hele aardige vrouw ook.
http://www.mdrminiaturehorses.com/pages/nl/home.php
davinci2412 schreef:Ik heb mijn pony door Glenn laten beleren en ik vond het helemaal niet duur. Hij had mijn pony met 4 dagen goed voor de wagen lopen. Wij hebben haar met een week volledig beleerd opgehaald.
davinci2412 schreef:Ik heb mijn pony door Glenn laten beleren en ik vond het helemaal niet duur. Hij had mijn pony met 4 dagen goed voor de wagen lopen. Wij hebben haar met een week volledig beleerd opgehaald.
Brainless schreef:davinci2412 schreef:Ik heb mijn pony door Glenn laten beleren en ik vond het helemaal niet duur. Hij had mijn pony met 4 dagen goed voor de wagen lopen. Wij hebben haar met een week volledig beleerd opgehaald.
Dat is al heel kort en vaak zie je dat alleen bij paarden/pony's die al goed onder het zadel lopen en al verkeersmak zijn.
Mijn Fjord was met ca 2 weken klaar en daar reden ze dan ook mee door het dorp/langs groot verkeer enz.
Met een zowat groen paard kun je net zoals met het beleren onder het zadel ook niet een paard met 4 dagen klaar hebben.
Ook al is hij super braaf.
Voordat alles goed bevestigd is ben je al enige tijd verder.