koetsentrailer huren Groningen en omstreken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

malou1999

koetsentrailer huren Groningen en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-20 21:17

Hoi Allemaal,

Mijn naam is Malou en dit is voor mij de eerste x dat ik iets plaats op dit platform, dus ik hoop dat ik het goed doe.

Een tijdje geleden heb ik mijn haflinger voor de wagen laten beleren en dat gaat echt super. Ik ben er hartstikke blij en fanatiek mee en heb een marathon wagen van een kennis te leen die er perfect achter past. Ik woon in Groningen en wil graag een keer naar een mooi gebied om te mennen. Als ik met mijn paard en wagen op pad wil moet ik met 2 combinatie gaan rijden of een extra keer op en neer rijden. Zelf heb ik geen trailer, die huur ik altijd al en alles bij elkaar vind ik dat wat zonde van geld en tijd.

Nu had ik bedacht om een koetsentrailer te huren, maar daar kan ik natuurlijk niets over vinden. Alleen maar verkoop. Iemand van jullie die me met dit probleem kan helpen? Nog handige tips of contacten waar ik een koetsentrailer kan huren. Mijn auto mag 2500 trekken.

roekes

Re: koetsentrailer huren Groningen en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 21:46

Geen idee waar je een koetsen trailer kan huren in de buurt. Ken je geen menner waar je de trailer van mag huren? Dat doen sommige mensen die naar wedstrijden gaan en zelf geen trailer hebben

malou1999

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-20 21:52

Nee, die contacten heb ik niet, maar dat zou wel top zijn. Als je zo iemand kent hoor ik het graag.

roekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 08:02

En jouw instructeur weet ook niemand? Er zijn namelijk een groot aantal menners rond Groningen.

twater

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 09:39

Ik zou zeggen bel eens met dealers in de regio .

GMekkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 09:49

Was ik vorig jaar naar op zoek maar niet gevonden in omgeving Groningen. Heb verhuurbedrijven gebeld. Bij de Cantharel verhuren ze menwagens, ideaal! Maar dat is in Ugchelen.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-20 21:30

Omdat je op zoek bent naar een ervaring met een dienst verplaats ik dit topic van TAO naar ED.