Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WhiteTiger schreef:Ik ken nog wel een aantal stallen in de buurt, ik weet niet of je nog op zoek bent en wat je eisen zijn?
MaybelM schreef:WhiteTiger schreef:Ik ken nog wel een aantal stallen in de buurt, ik weet niet of je nog op zoek bent en wat je eisen zijn?
Ja ben aan het orrienteren voor wss over een klein jaartje als alles mee zit. Het liefst wat kleinschaliger. Wel ergens wat meer sport als recreatief is en niet boven de 400 euro stalling pm (als ik zelf miet uitmesten heb ik daar geen problemen mee) verder moeten ze een bak hebben minimaal 20x40 en het moet een goede bak zijn, niet te zwaar enz. Als er geen binnen bak is geen probleem. Moet buiten kunnen staan (padock en liefst als het kan ook weiland) en evt een buitenzet servic zijn als ik drukke school dagen heb (of onderling met stalgenootjes geregeld kunnen worden)
Dat was het wel zoon beetje hihi best een leistje maar hoop toch dat ik er wat voor kan vinden!