Stalling gezocht omgeving wateringse veld

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MaybelM

Stalling gezocht omgeving wateringse veld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-20 00:31

Hii allemaale,

Ik ben opzoek naar mensen die stallen weten in de omgeving van wateringen/wateringse veld. En het zou super fijn zijn als jullie ook ongeveer de prijzen er van weten

Weet u iets? Let me know!!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 08:27

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

MaybelM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 11:19

Up!

zodiacje

Re: Stalling gezocht omgeving wateringse veld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:29

Als je zoekt op stallen omgeving den haag krijg je genoeg keuze.
De elzenberg is overigens het meest dichtbij en heeft misschien nog wel plek ook.

WhiteTiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:03

Ik ken nog wel een aantal stallen in de buurt, ik weet niet of je nog op zoek bent en wat je eisen zijn?

MaybelM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-20 07:27

WhiteTiger schreef:
Ik ken nog wel een aantal stallen in de buurt, ik weet niet of je nog op zoek bent en wat je eisen zijn?

Ja ben aan het orrienteren voor wss over een klein jaartje als alles mee zit. Het liefst wat kleinschaliger. Wel ergens wat meer sport als recreatief is en niet boven de 400 euro stalling pm (als ik zelf miet uitmesten heb ik daar geen problemen mee) verder moeten ze een bak hebben minimaal 20x40 en het moet een goede bak zijn, niet te zwaar enz. Als er geen binnen bak is geen probleem. Moet buiten kunnen staan (padock en liefst als het kan ook weiland) en evt een buitenzet servic zijn als ik drukke school dagen heb (of onderling met stalgenootjes geregeld kunnen worden)

Dat was het wel zoon beetje hihi best een leistje maar hoop toch dat ik er wat voor kan vinden!

WhiteTiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 18:19

MaybelM schreef:
WhiteTiger schreef:

Ja ben aan het orrienteren voor wss over een klein jaartje als alles mee zit. Het liefst wat kleinschaliger. Wel ergens wat meer sport als recreatief is en niet boven de 400 euro stalling pm (als ik zelf miet uitmesten heb ik daar geen problemen mee) verder moeten ze een bak hebben minimaal 20x40 en het moet een goede bak zijn, niet te zwaar enz. Als er geen binnen bak is geen probleem. Moet buiten kunnen staan (padock en liefst als het kan ook weiland) en evt een buitenzet servic zijn als ik drukke school dagen heb (of onderling met stalgenootjes geregeld kunnen worden)

Dat was het wel zoon beetje hihi best een leistje maar hoop toch dat ik er wat voor kan vinden!

Ik stuur je een PB :D