ik ben opzoek voor de zomermaanden naar een stal met rij bak en weidegang, ik sta nu op een stal maar die heeft geen weidegang normaal deed ik mijn stal aan houden en stonden ze op 24/7 op een wei met rij bak maar sinds vorige jaar is dit niet zo goed gegaan met mijn pony en een pony van mijn vriendin ze kregen heel veel vocht in hun benen en onder de kin waardoor ze bijna tegen hoef bevangenheid aan zaten terwijl we de weidegang wel hadden opgebouwd ( want we hebben wel kleine stukjes wei bij stal ) maar niet groot genoeg maar waar ze wel iets te knabbelen hebben en we reden ze gewoon bij wel iets minder als normaal maar toch 3 tot 4 x in de week
wij deden dit al jaren en is eigenlijk altijd goed gegaan op vorige jaar na
vandaar dat ik nu echt op zoek ben naar een stal met rij bak waar ze de nacht / avond binnen staan en overdag naar buiten kunnen
het binnen zetten is voor ons het probleem niet alleen het buiten zetten kunnen we helaas niet zelf doen ( op het weekend na kunnen we ze zelf buiten en binnen zetten) ik en mijn vriendin werken namelijk fulltime en moeten ook erg vroeg beginnen op werk
mesten is geen probleem en voer klaar zetten ook niet
mijn vriendin woont in spijk en ik zelf in poortugaal het zou dus fijn zijn al het in de buurt was niet verder als een half uur rijden weet je iets hoor ik het graag
bedankt alvast