Instructeur die in Zwolle komt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BrechtCarlos

Instructeur die in Zwolle komt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-20 00:04

Hoihoi,

Samen met mijn stalgenootje ben ik opzoek naar een instructeur die aan huis in Zwolle komt. We zoeken iemand die verder kijkt dan de traditionele manier van rijden. Het liefste iemand met ervaring in centered riding/horsemanship/klassieke dressuur. Ik heb al veel gezocht maar nog niet gevonden waar we naar opzoek zijn. Wie helpt?

Groetjes

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-20 00:17

Nou, u vraagt en wij draaien! Ik zit in Zwolle. :D

Ik doe veel met grondwerk, longeren, dubbele longe, lange lijnen, lange teugel, maar geef ook rijles. Dan wel dressuur, springen ben ik minder in thuis en laat ik daardoor liever over aan iemand met meer affiniteit daarmee. Maar dressuurmatige les geef ik graag!
Ik werk volgens de basisprincipes van Chris Irwin, wat veel focus legt op de ontspanning van het paard en vanaf daar gaan werken naar het aanspannen van de juiste spiergroepen.

Bij interesse kan je altijd een PB sturen, kunnen we evt een proefles afspreken?

Effects

Re: Instructeur die in Zwolle komt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 17:18

Ik geef een maandelijkse lesroute grondwerk met positieve bekrachtiging in Overijssel. Voor een impressie kun je op www.effectief-trainen.nl kijken of stuur gerust een pb'tje als deze werkwijze je aanspreekt.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 17:21

Alice Zijlstra komt ook 1x per 2 weken in de omgeving Zwolle. Ik weet niet of zij nog plek heeft in haar route maar je kunt haar altijd bellen/mailen of appen: http://versatilehorse-training.com/ Zij kijkt vooral wat werkt voor een combinatie en wat biomechanisch bij je paard past.

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-20 21:54

Effects schreef:
Ik geef een maandelijkse lesroute grondwerk met positieve bekrachtiging in Overijssel. Voor een impressie kun je op http://www.effectief-trainen.nl kijken of stuur gerust een pb'tje als deze werkwijze je aanspreekt.

Ik ben opzoek naar rijles, maar bedankt.

BrechtCarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-20 21:55

Rije schreef:
Alice Zijlstra komt ook 1x per 2 weken in de omgeving Zwolle. Ik weet niet of zij nog plek heeft in haar route maar je kunt haar altijd bellen/mailen of appen: http://versatilehorse-training.com/ Zij kijkt vooral wat werkt voor een combinatie en wat biomechanisch bij je paard past.

Geeft zij ook dressuur les?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 11:17

Ja hoor ze helpt ook dressuurruiters :j

Solistar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 11:24